Nová kampaň značky JOJO prepája klasické médiá s digitálnymi a nová je i spolupráca s blogerkami, ktoré tvoria porotu a vyberajú najkrajšie súťažné fotografie. Kampaň vytvorila reklamná agentúra Brainz pod vedením Barbory Fořtovej, brand manažérky značky JOJO zo spoločnosti Nestlé. Spoty režíroval Adam Vopička.

JOJO Mixle Pixle máva vždy tak trochu bláznivú kampaň a typický tone of voice. Aktuálna kampaň „Najdi nový tvar a vyhraj zimu v lete!“ dáva možnosť spotrebiteľom užiť si zimu v lete.

„Spotrebitelia hľadajú v sáčkoch JOJO Mixle Pixle 4 nové tvary so zimnou tematikou: čiapka , sánky , snehuliak a tučniak. Kto tvar nájde, vyfotí sa s ním a fotku nahrá na webové stránky www.jojo.sk/www.jojo.cz, alebo na Instagram. Každých 14 dní porota blogeriek vyberá najoriginálnejšie fotografie a výherca získa jeden zo 4 zájazdov za zimou (zájazd na Antarktídu, zájazd za polárnou žiarou, výlet so psím záprahom a sánkovanie v Alpách). Navyše každý, kto fotografiu nahrá, získava darček – originálne tvorítko na ľad,“ povedala Barbora Fořtová, brand manažérka značky JOJO zo spoločnosti Nestlé.

Kampaň odštartovala 1. júna a potrvá až do 31. júla. Spoty sú nasadené v televízii a v online so súťažným tag-on, kampaň zahŕňa i bannery a komunikáciu na sociálnej sieti Instagram.

Cieľovú skupinu tvoria ženy vo veku 20 až 39 rokov, pre ktoré sú JOJO Mixle Pixle malým potešením v nabitom dni.

„JOJO Mixle Pixle je veľmi úspešný koncept náhodných tvarov želé cukríkov pod značkou JOJO, ktorý dlhodobo rastie, preto sa zameriavame na jeho mediálnu podporu. Hľadanie nového tvaru v novej súťaži sa skvelo hodí k náhodnému mixu 80-tich tvarov a 4 textúr, “ povedala Barbora Fořtová.

Pozrite si online spot, nasadený na Youtube a Facebooku, ktorý obsahuje súťažný tag-on. Naň potom nadväzujú 4 krátke videá (tzv. bumper ads) zamerané vždy na konkrétny výherný tvar:

NOVÉ TVARY :

snehuliak:

tučniak:

sánky:

čiapka:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu