Spoločnosť Nestlé redizajnovala obaly cukríkov JOJO a prichádza s novou kampaňou. Cieľovú skupinu tvoria ženy vo veku 20 až 39 rokov. JOJO máva vždy “tak trochu bláznivú” kampaň a typickú tone of voice. Televízny spot komunikuje celé portfólio cukríkov JOJO a dopĺňa ho online a in-store promo.
„Reklama je zameraná na široké portfólio cukríkov JOJO a zameriava sa na zdôraznenie chutnosti a kvality,“ povedala Barbora Fořtová, manažérka značky JOJO.
TV spot pripravila kreatívna agentúra J. Walter Thompson Prague (JWT Prague), produkčná agentúra Boogie a režisér Dan Růžička.
V online komunikácii bude komunikovaná rada cukríkov Mixle Pixle, ktorá obsahuje náhodný mix tvarov, textúr a príchutí, čiže predstavuje prierez portfóliom cukríkov JOJO.
Súčasťou kampane bude aj súťaž, v ktorej spoločnosť odmení štyridsiatich fanúšikov, ktorí vytvoria príbeh k jednotlivým tvarom cukríkov JOJO.
Načasovanie kampane je na celý marec, TV spot bude on air v televíziách Nova a Prima v Čechách a v televíziách JOJ a Markíza na Slovensku.
“Spoločne s novou komunikáciou dochádza aj k redizajnu obalov značky. Značka sa tak stáva modernejšou a relevantnejšou pre cieľovú skupinu. Dôraz bol kladený aj na lepšie odlíšenie jednotlivých variantov a formátov na regáli. Cieľovou skupinou naďalej zostávajú ženy vo veku 20 až 39 rokov. Nemení sa ani hlavný claim: „Prebuď v sebe hravé ja!,“ uviedla spoločnosť.
“Výrobky značky JOJO sa vyrábajú v moravskom závode Sfinx v Holešove. Ročne závod vyrobí 9 700 ton týchto obľúbených – prevažne želé – cukríkov. V portfóliu JOJO nájdeme viac ako 30 výrobkov rôznych textúr a veľkostí. Medzi najpredávanejšie patrí JOJO Medvedíky, JOJO Vexta, JOJO Kyslé dážďovky a JOJO Mixle Pixle. V reklamnom spote sme sa, vzhľadom ku konceptu kampane, rozhodli komunikovať výrobok JOJO Papagáje,” uviedla spoločnosť.
Porovnajte nové a predchádzajúce obaly cukríkov JOJO: