repro foto: Making off video, zdroj: J&T BANKA

Na nádvorí River Parku pri brehu Dunaja prebehla v uplynulých dňoch inštalácia unikátneho svetelného diela. Vystavené umelecké dielo vzniklo na podnet J&T BANKY ako súčasť jej najnovšej reklamnej kampane, ktorú komplexne zastrešila agentúra MW Promotion.

J&T BANKA dlhodobo pokračuje v tradícii, keď kreativitu kampaní spoluvytvárajú, pod taktovkou agentúry MW Promotion, mladí slovenskí umelci. Za poslednou kampaňou stojí autor tvoriaci pod značkou „sedemminut“. Je tvorcom mnohých svetelných objektov a jeho svetelné inštalácie tvoria o. i. súčasť festivalov Biela noc v Bratislave a Košiciach.

Exkluzívne pre novú kampaň vzniklo autorské umelecké dielo – svetelná inštalácia pod názvom UNIVERSUM – inštalované na nádvorí River Parku na brehu Dunaja. Umelecký objekt tvorí 69 svetelných glóbov s priemerom 50 cm, umiestnených na kovových stojanoch v rôznej výške, týčiacich sa nad 15 cm vodnou hladinou.

Jedinečnosť diela vynikne najmä po zotmení, keď je možné vidieť „svetelný orchester“ glóbov a ich odraz na vode. Dielo má rozmer 10 x 4 m. Návštevníci majú možnosť vidieť toto neopakovateľné svetelné divadlo až do konca apríla. Samozrejme, za dodržiavania platných epidemiologických opatrení.

River Park ožíva umením väčšinu roka. Bratislavčania na svojich prechádzkach po nábreží Dunaja môžu obdivovať nielen diela slovenských umelcov, ale vidieť napríklad aj špičkové baletné či koncertné predstavenia pod holým nebom. Vďaka J&T BANKE.

Banka sa s umením spája už dlhodobo. Dôvod vysvetlil Radovan Teuschel, riaditeľ odb. marketingu a komunikácie J&T BANKY: „Využívanie umeleckých diel nie je v slovenskej reklame úplne bežné. A ich následné sprístupnenie verejnosti je úplne ojedinelé. Považujeme to za dôležité, lebo aj takto sa dá skultúrňovať verejný priestor a následne v širšom kontexte aj vedomie spoločnosti. Angažovaním mladých slovenských umelcov do našich kampaní navyše vyzdvihujeme ich talent a sme radi, že ich môžeme takto podporiť. Zvlášť v aktuálnej obmedzujúcej situácii.“

„Je pre nás nesmierne inšpiratívne, keď sa už 6 rokov pravidelne pri každej kampani pre J&T BANKU stretávame s mladými slovenskými tvorcami, aby sme spoločne vytvorili televízny spot a vizuály kampane. Autor tej aktuálnej, tvoriaci pod značkou „sedemminut“, je v poradí už ôsmym mladým slovenským tvorcom participujúcim na kampaniach pre J&T BANKU. V mene ich všetkých, ale aj za agentúru vyjadrujeme J&T BANKE veľké ďakujeme za takúto výraznú podporu slovenskej kreatívnej scény. V čase korony je takáto podpora ešte zásadnejšia“, vyjadrila sa Beata Hudecová, kreatívna riaditeľka a Martin Marko, riaditeľ MW Promotion.

Vizitka kampane:

Klient: J&T BANKA
Kampaň: dlhopis AUCTOR
Agentúra: MW Promotion
Creative director: Beata Hudecová
Account director: Mira Čechová
Online aktivity: Patrik Serbin
Autor umeleckého diela: sedemminut
Réžia: Paulína Mačáková
Fotograf: Jakub Klimo

Making off video:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu