Už v polovici mája nasadila spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko novú kampaň Bradaté leto pre značku sirupov Jupí. Vytvorila ju agentúra Woman a potrvá až do konca leta. Článok som aktualizoval o rozhovor s Bárou Novotnou z agentúry Woman.

„Cieľom kampane bolo upútať pozornosť spotrebiteľov originálnym a netradičným spracovaním v spojení s letnými prázdninami, kedy si rodina spoločne užíva príjemne strávené chvíle. Kampaň má pomôcť značke Jupí budovať odlišujúce imidžové atribúty v kategórii sirupov,“ povedala PR špecialistka spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko Nikola Doležalová.

Kreatívny koncept vytvorila Bára Novotná z agentúry Woman, ktorá stojí aj za kultovou reklamou oslavy destských narodenín a darovanej fľaše sirupu > pozri

Kampaň je nasadená od 16. mája a bude trvať počas celého leta.

„V ČR TV kampaň beží na kanáloch Nova Group, Prima Group a Barrandov a na Slovensku na Joj Group a Markíza Group. Tlačená kampaň sa objaví v letných mesiacoch a bude doplnená aktivitami na predajných miestach, v digitálnych médiách a na eventoch,“ doplnila Nikola Doležalová.

Aktualizované:

Oslovil som Báru Novotnú, Creative director agentúry Woman, aby som zistil čo bolo motívom pre vytvorenie kreatívnej idey kampane. Ktorá zároveň čitateľom popriala „Aby si tohto roku užili všetci o fúz bláznivejšie leto, uvoľnili sa, dovolili si viac a nič moc neriešili“.

Ako vznikala idea kampane?
Ako každá iná, na základe zadania od klienta :-) Hľadali sme letnú náladu, ale zároveň niečo trošku divného, iného, odlišného, bláznivého, pretože naše sirupy si zaslúžia vystúpiť z radu.

A prepojenie fúzov s letom?
Leto s našimi sirupmi je proste o fúz bláznivejšie.

A prečo má fúzy dieťa?
A prečo je zem guľatá? Jednoducho preto, iba tak, nemusíme predsa vždycky všetkému rozumieť. Nás fúzy jednoducho baví.

Prečo na vizuáloch fúzy na rozdiel od spotu nahrádza ovocie?
Pretože ide o produktový vizuál, takže na ňom pracujeme logicky s elementom fúzov viac produktovo.

Jupi - vizual print - O fuz blaznivejsie leto
vizuál printu (zdroj: Kofola ČeskoSlovensko)
REKLAMAadv.:

5 KOMENTÁRE

    • je to tvoj názor, neberieme ti ho, ale nesuhlasime, podvedome idea kampane funguje, myslime si, a aj skladbu si ludia pospevuju a aj vizualny motiv zaujal, ktory je potom „zjemneny“ v printe a POS, kde bradou je ovocie (nie fuzy), t.j. ovocie, kt. ktore symbolizuje ovocie v sirupe. nemame cisla predaja, ale myslime si, ze kampan zafunguje. je to dokaz, ze dobry napad a prevedenie vyhrava, nie je dolezite meno a „velkost“ agentury, ale realizacia a vysledky kampane. Spolocnost Kofola spravila dobre, ze strieda agentury a nedrzi sa len jednej…

  1. Spotu celkom nechápem. Buď je sirup taká brutálna chemikália, po ktorej aj deťom narastie brada, alebo je to príprava na príchod tisícov islamstov. Na konci leta, keď sa budete o moslimákov podkýnať si poviete: “ veď bradaté leto“…

    • reklama casto pouziva nadsazku, ktora ma vyvolat emocie, zaujat. Ako deti sme chceli mat skor bradu (chlapi) ako nam celkom realne zacala rast – to je emocia silna natolko – ze sa ju asi preto rozhodli autori reklamy pouzit,aby zaujali – co sa im aj zjavne podarilo… :) Alebo mohli vychadzat z vizualnej metafory – napoj, ako ho vnimaju deti – domenu dospelych. A teda ak mas “svoj” napoj ako dieta, tak uz si “dospely” a teda uz mas potom „bradu“ (?) V kazdom pripade, spytame sa na motivy pouzitia brady priamo reklamnej agentury a publikovanu spravu este doplnime.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu