Ikonická silueta Absolut sa opäť predstavila v netradičnom limitovanom šate. Tentoraz na reálnu fľašu premenila pôvodnú kresbu „Absolut Warhol“ od legendárneho otca pop artu so slovenskými koreňmi.

Absolut Andy Warhol Edition tak každému dáva možnosť získať svoj vlastný originál od Warhola – metaforický v podobe limitovanej fľaše, ale aj skutočný vďaka projektu Andy Warhol Art Exchange.

Uvedenie novej „limitky“ značka podporila veľkou outdoorovou kampaňou, intenzívnym PR v rádiu, printoch aj aktivitami v online prostredí. O osobe Andyho Warhola sa tak v éteri hovorilo už niekoľko týždňov pred oficiálnym launchom produktu, kým užívateľov na sociálnych sieťach Absolut teasovala myšlienkou investície do tajomného Warholovho diela.

Kampaň Absolut Vodka novou limitovanou edíciou vzdáva hold Andymu Warholovi - obr.2

Šanca získať pravý originál od Warhola však skutočne existuje – vďaka sprievodnému projektu The Andy Warhol Art Exchange, ktorý má ambíciu stať sa najväčšou online umeleckou výmenou na svete. V rámci iniciatívy prebiehajúcej na www.absolut.com/artexchange tak môžu priaznivci Absolut vytvárať a odovzdávať svoje digitálne umelecké diela.

Počas veľkej výmeny na konci októbra, novembra aj decembra za ne na výmenu dostanú diela ostatných zapojených užívateľov, vrátane viacerých známych umelcov – a na jedného šťastlivca čaká aj originál od Andyho Warhola. Okrem globálneho projektu Art Exchange podčiarkne Absolut svoje spojenie s Andym Warholom aj sériou deviatich unikátnych parties, ktoré v slovenských mestách odštartujú už začiatkom novembra.

Digitálne aktivity v kampani zastrešuje Zaraguza digital, organizáciu eventov zabezpečuje spoločnosť KuulFabrik a o PR komunikáciu značky sa dlhodobo stará Media & Communication Consulting.

Kampaň Absolut Vodka novou limitovanou edíciou vzdáva hold Andymu Warholovi - obr.3

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu