Až 90 % Slovákov v prieskume Eurobarometer 2013 uviedlo, že považuje korupciu za rozšírený jav, a to sa tu nerozprávame o bonboniérach a kvetoch, ale o miliónoch eur z našich daní, ktoré miznú v čiernych dierach!
Keď nás oslovila Transparency International so žiadosťou o kampaň, ktorá na tento problém upozorní a zároveň pomôže s výberom 2 % daní, potešili sme sa, že oslovili práve nás, a pustili sme sa s vervou do práce.
Výsledkom je netradičný direct mail v podobe série troch reálnych bonboniér, ktoré pripomínajú najväčšie kauzy z posledných rokov na Slovensku, naplnený pravou belgickou čokoládou, HTML mailing a niekoľko ďalších vizuálov.
Veríme, že okrem toho, že sme pomohli nášmu klientovi, podarilo sa nám „ukuť“ aj jedno želiezko do pece Zlatého klinca, ktoré v konečnom dôsledku budeme schopní pretaviť na cenný kov.
Ba čo viac, práca na tomto projekte nás naozaj bavila a napĺňala. Pretože aj my si uvedomujeme, že nie každý úplatok je iba bonboniéra.
A pozrite sa, kam až sa dostala jedna z bonboniér > TU
Wiktor Leo Burnett Team
P.S:
Dnes budeme silno držať palce na Klincoch!, dodal Michael Gold, redaktor nášho portálu
Doplnené 31.5.2014:
Blahoželáme, bonboniéra nakoniec predsa získala Zlatý Klinec!
Redakcia
Zdroj: Wiktor Leo Burnett