Až 90 % Slovákov v prieskume Eurobarometer 2013 uviedlo, že považuje korupciu za rozšírený jav, a to sa tu nerozprávame o bonboniérach a kvetoch, ale o miliónoch eur z našich daní, ktoré miznú v čiernych dierach!

Keď nás oslovila Transparency International so žiadosťou o kampaň, ktorá na tento problém upozorní a zároveň pomôže s výberom 2 % daní, potešili sme sa, že oslovili práve nás, a pustili sme sa s vervou do práce.

 

Výsledkom je netradičný direct mail v podobe série troch reálnych bonboniér, ktoré pripomínajú najväčšie kauzy z posledných rokov na Slovensku, naplnený pravou belgickou čokoládou, HTML mailing a niekoľko ďalších vizuálov.

Wiktor Leo Burnett - Board_Stefanov_Bozk_3-530x397

Wiktor Leo Burnett - Board_Jurko_3-530x397  Wiktor Leo Burnett - Board_Zlaty_Janko_3-530x397

Veríme, že okrem toho, že sme pomohli nášmu klientovi, podarilo sa nám „ukuť“ aj jedno želiezko do pece Zlatého klinca, ktoré v konečnom dôsledku budeme schopní pretaviť na cenný kov.

Ba čo viac, práca na tomto projekte nás naozaj bavila a napĺňala. Pretože aj my si uvedomujeme, že nie každý úplatok je iba bonboniéra.

A pozrite sa, kam až sa dostala jedna z bonboniér > TU

Wiktor Leo Burnett Team

 

 P.S:
Dnes budeme silno držať palce na Klincoch!, dodal Michael Gold, redaktor nášho portálu

Doplnené 31.5.2014:

Blahoželáme, bonboniéra nakoniec predsa získala Zlatý Klinec!

Redakcia

 

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu