BILLA Slovensko odštartovala celoslovenskú zberateľskú kampaň Dobrodružný oceán. S nadštandardne prepracovanou Knihou nálepiek deti aj dospelí zažijú vzrušujúcu cestu podmorským svetom.

Knihu nálepiek môžu zákazníci získať, tak ako po minulé roky, kúpou za 1,99 €. Kniha obsahuje miesto na 210 nálepiek. Novinkou sú svietiace nálepky. Princíp zbierania ostáva nezmenený – za každých 10 € nákupu získa zákazník balíček s piatimi nálepkami zadarmo. Komu by sa však málilo, prikúpiť si môže ďalší balíček za 0,50 €.

 

Fanúšikom podmorského sveta už slúži aj špeciálna webová stránka kde zberateľov nálepiek čaká kvíz, omaľovánky, hra ale aj burza nálepiek.  Najúspešnejší zberatelia, ktorým sa podarí nazbierať všetkých 210 nálepiek, získajú certifikát a budú zaradení do žrebovania o atraktívne ceny (1 x zájazd do Disneylandu, 30 x Apple Ipad mini, 40 x Playstastion Vita ; 50 x fotoaparát Nikon a 100 x kolobežka). Kampaň Dobrodružný oceán potrvá do 25.11.2014.

Kampaň Billa a jej Dobrodružný oceán - samolepka
vizuál nálepky

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative Director: Peter Rajčák
Copywriter: Jozef Chmel
Art Director: Csilla Polak, Denisa Pajkošová
Account Director: Miroslava Víteková
Animation/Production: Plaftic
Hudba: Billa ocean, Martin Fačkovec

BILLA Slovensko pôsobí ako súčasť REWE International AG od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov na Slovensku. V súčasnosti ich prevádzkuje 122 a zamestnáva takmer 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú organické produkty Naše bio, domáca Slovenská farma a cenovo výhodný Clever. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.

REWE International AG je súčasťou nemeckej skupiny REWE Group, ktorá patrí k najvýznamnejším európskym maloobchodným skupinám a predajcom rodinných dovoleniek. REWE Group je aktívna v 13 európskych krajinách a v roku 2013 dosiahla obrat 50,6 miliárd EUR.

Kampaň Billa a jej Dobrodružný oceán - plagat
vizuál plagátu
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu