Spoločnosť Haribo spustila v Českej republike a na Slovensku kampaň z dielne francúzskej reklamnej agentúry TBWA/COMPACT.

„Cieľom kampane je uvedenie novinky na trh, vytvorenie povedomia o novej rade kyslých želé bonbónov Haribo F!ZZ. Kľúčovými slovami sú mladosť, zábava, kyslá senzácia/chuť,“ povedala pre MediaWatch.Dog Michaela Spickett, ktorá zodpovedá za marketing značky Haribo na Slovensku a v Českej republike.

„Kampaň využíva TV, digital, retail visibility (POS media). TV spot bol nasadený iba v Českej republike,“ dodala Michaela Spickett.

Timing kampane je jún až september, uvedenie novinky bolo spojené aj so súťažou o 100 skútrov značky Piaggo.

Do súťaže sa mohol zapojiť každý kto si kúpil výrobky Haribo F!ZZ a na e-mail zaslal fotografiu nákupného bločku, vzápätí obdržal špeciálny kód, vďaka ktorému sa mohol zúčastniť online hry na stránke www.haribo-fizz.sk/cz a vyhrať ceny.

Vizitka kampane:
Agentura: TBWA/COMPACT, Francie
Réžia: Mike Palace
Hudba: Crystal Fighters – Love Natural
PR: agentúra PR.Konektor

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu