Hodina deťom v pätnástom roku svojej existencie od základu mení svoju vizuálnu komunikáciu a komunikačnú stratégiu. O tú sa od víťazstva v tendri stará agentúra JANDL.

Nosnou myšlienkou nového konceptu sú veľké sny, ktoré potrebujú malú pomoc – hodinovú mzdu od tých, ktorým na budúcnosti detí záleží. Do televízií bude v priebehu najbližších týždňov postupne uvádzaná séria troch spotov, ktorých hlavnými hrdinami sú práve deti.

Súčasťou konceptu je aj printová kampaň a rozhlasové spoty, pričom  hlavní hrdinovia vo všetkých médiách autentickým spôsobom predstavujú svoje veľké sny a vyzývajú k ich podpore.

 

“Našim primárnym cieľom bolo komunikáciu ozvláštniť, ale zároveň zachovať jej emočnú silu. A to je jeden z dôvodov, prečo sa hlavnými hrdinami zbierky stali deti a je i  logické, že v celej kampani zohrávajú kľúčovú úlohu. Zároveň sme radi, že konečný výsledok je veľmi kvalitný nielen po ideovej, ale aj po produkčnej stránke,” zhrnul Bernd Fliesser, Chief Creative Officer agentúry JANDL. 

 

 

“Ako každý rok, i tento raz sa verejnosti budeme v predvianočnom čase pripomínať s dôležitou myšlienkou a posolstvom Hodiny deťom – témou filantropie a prosbou o pomoc pri podpore jedinečných projektov pre deti a mladých ľudí na Slovensku. Vážime si dlhoročnú podporu mnohých známych osobností slovenského umeleckého a kultúrneho sveta, ktoré v uplynulých ročníkoch nezištne venovali svoje „tváre a hlasy“ Hodine deťom a pomohli nám tak osloviť verejnosť s prosbou o podporu dobrej myšlienky. Ich podporu i v tomto ročníku s veľkou vďakou vítame v rámci našich verejných eventov a obzvlášť v rámci TV šou, no v samotnej komunikačnej kampani sa tento rok „hlavnými hviezdami“ stávajú priamo deti, ktoré reprezentujú tie tisíce detí a mladých ľudí, ktorým Hodina deťom dosiaľ pomohla a chce pomáhať i naďalej prežiť detstvo v harmonickom a inšpirujúcom prostredí a najmä so šancou rozvíjať svoj potenciál a v budúcnosti úspešne kráčať za svojimi snami,” uviedla Martina Slušná, PR manažérka Nadácie pre deti Slovenska.  

 

 

Televízne a rozhlasové spoty vznikli v spolupráci s PROTOS Production, fotoprodukciu zabezpečil Matúš Bence.

Vizitka tvorcov kampane:

Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Art Director: Razvan Mitoiu
Copywriter: Samo Marec, Andrei Gurau
Strategy: Martin Mlynárik, Ivana Váleková, Rado Ondřejíček, Marek Rajcsányi, Monika štefúnová
Account Manager: Rastislav Kuttner, Andrea Bibeňová
Fotoproduction: MatusBence
Production: Protos Productions
Réžia: Juraj Lehotský
Kamera: Juraj Chlpík
Strih: Matej Beneš
Hudba: Michal Novinski
Postprodukcia: Ekran, SuroSound
Kamerová technika: Reproduction
Osvetlovacia technika: Shining
Letecké zábery: SkyEye
Casting: Charlie Brown, Absolute People, Cinejessy

Kľúčové vizuály:

JANDL-Hodina detom-Lietadlo

JANDL-Hodina detom-Hokej

JANDL-Hodina detom-Sanitka

Rádio spoty:

 

 

 

Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím  zložený z viac ako 40 odborníkov. klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010 a 2011 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.  

Agentúra JANDL Ďakuje za pomoc: Letisku Bratislava, Opera Jet, Falck, STARZ a  Základnej škole na Českej ulici. 


(1. publikované 16.11.2013)

REKLAMAadv.: