Prvý október je Svetovým dňom kávy a spoločnosť Julius Meinl spustila kampaň Rande s básňou. Prieskum ukázal, že polovica mladších ľudí ako 24 rokov nikdy nedostala zamilovaný list. Kampaň to chce zmeniť. Ambasádorkou projektu na Slovensku je poetka Mirka Ábelová.

Spoločnosť Júlis Meinl v kampani vyzýva, aby zamilovaní prišli 1. októbra do kaviarne a vyjadrili čo cítia pomocou poézie. Odmenou im bude aj šálka kávy zadarmo. Podobná aktivita sa konala už počas Svetového dňa poézie 21. marca.

„Ako to bude vyzerať sa môžete presvedčiť napríklad v bratislavskej kaviarni v nákupnom centre Aupark. Stačí, ak si navzájom so svojou polovičkou napíšete báseň, ktorá vyjadruje vaše pocity a dostanete kávu zadarmo,“ hovorí Václav Lednický z Julius Meinl.

„Moje básne nie sú síce veľmi romantické, no je pekné vyjadriť lásku či nejaký iný, rovnako silný cit, prostredníctvom veršov a potešiť tým aj toho druhého, komu je toto „vyznanie“ určené. Tak pevne verím, že ľudí svojím výberom básni budem inšpirovať,“ povedala ambasádorka projektu a poetka Mirka Ábelová.

Kampaňový vizuál:
meet-with-a-poem-julis-meinl

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu