Pod heslom „Kofola 0,5l. Polliter neriešenia“ mieri na verejnosť komunikačná kampaň na novú Kofolu v pollitrovom balení PET. Jej koncept je pritom úplne odlišný od všetkých predchádzajúcich kampaní.

Kampaň predstavuje pollitrovky v celkom novej fľaške, ktorá pochádza z umeleckej dielne českého dizajnéra Ronyho Plesa. Kofola v kampani pristúpila k odvážnejšiemu konceptu a nechala sa inšpirovať internetovým fenoménom GIFových slučiek, ktoré sa majú stať poznávacím znamením kampane.

 

Princíp GIFu využíva krátke repetitívné spoty, ktoré budú v televízii viditeľné až v desiatich variantoch. Zámerne sú natočené tak, aby v reklamnom bloku vytrhávali z diváckej letargie a ponúkali príjemné spestrenie, ktoré sa dá označiť ako „osviežujúci okamih“.

„Rozprávať klasické Kofolie príbehy je veľmi lákavé, ale v prípade novej pollitrovej Kofoly sme sa rozhodli vybočiť z tradičného komunikačného konceptu. Osviežujúci okamih je emócia, ktorú sme s pollitrovou Kofolou spojili už od prvého brífu. Ide o malú každodennú radosť, chvíľku, behom ktorej človek vypne, usmeje sa, osvieži telo aj myseľ. Toto je jednoduché a vlastne jediné jeho poslanie „, hovoria Egle Wehle a Karel Hrbek z Kofoly.

 

Každé médium pritom ponúkne inú, originálnu podobu tohto osviežujúceho okamihu. V prípade CLV inzercie pôjde o lentikulárnu technológiu (vďaka ktorej sa CLV hýbu), v prípade digitálov napríklad o mobilnú aplikáciu pre tvorbu GIFov atď. Takto integrovaná kampaň pritom využije väčšinu tradičných médií.

„Našou snahou bolo, aby kampaň bola čo najpestrejšia. Aby sme neustále prekvapovali, a tým príjemne osviežovali v mene pollitrového neriešenia od Kofoly,“ dodávajú zástupcovia Kofoly.

K netradičnému poňatiu komunikácie Kofola pristúpila vzhľadom k potrebe zaujať predovšetkým mladšiu skupinu spotrebiteľov.

Spolu s agentúrou TRIAD Advertising pritom vychádzala z toho, že mladí ľudia sú preťažení požiadavkami svojho okolia – či už ide o školské povinnosti, nároky rodičov alebo napríklad aj módne trendy.

Kampaň je preto skúpa na marketingové posolstvá. Jediné, čo hovorí, je „NERIEŠ.“

Kofola - Neries- obr.2

„Pretože mladí ľudia sú dnes pod veľkým tlakom, rozhodli sme sa ich odľahčiť a pripomenúť, že nie všetko sa je také horúce, ako sa varí. Že niektoré starosti môžu na chvíľu odložiť a zase byť radi na svete,“ dodáva kreatívny riaditeľ TRIADu Jaro Zacko.

Kampaň „ Polliter neriešenia“ je jednou z najrozsiahlejších komunikačných aktivít značky Kofola pre tento rok. Spolu s agentúrou TRIAD Advertising na nej pracovala prinajmenšom pol roka. Odštartovala 26. 5. a koncom júna ju vystrieda ďalšia, tento raz letná kampaň, ktorej základom bude už tradičný 60 sekundový letný príbeh o láske.

Všetky spoty NERIEŠ, môžete nájsť > TU

REKLAMAadv.: