Online banka Zuno spríjemňovala leto nejednému cestovateľovi. V prázdninových kampaniach, zameraných najmä na dovolenkárov, sľúbila a splnila – hory a more možností, ako si vychutnať leto bez zbytočných obáv. Či už v podobe účtu Plus, kreditnej karty,  mobilných aplikácií a nezaplatiteľných darčekov.

Pre úspešný štart „cestovateľskej“ kampane, banka naďalej pokračovala v podobnej tónine. V microsite sa však upriamovala predovšetkým na športovcov, cyklistov a hráčov volejbalu. „Doplnok“ nadlinkovej kampane vznikol predovšetkým z popudu, nasledovania pravidiel, ktoré „diktuje“ samotné leto. Braňo Macko, kreatívny riaditeľ Ponyhouse, vysvetľuje zrod zaujímavej myšlienky v nasledovných riadkoch:

„Nápad dedikovať kampaniam landing pages nie je žiadna novinka. Avšak Zuno ich spustilo niekoľko v priebehu krátkeho obdobia – každú pre inú komunitu. Tie, ktoré sa najviac osvedčili, budeme rozvíjať ďalej.“

kampaň Leto podľa Zuno-ZUNO_hory a more vyhod_landing page

kampaň Leto podľa Zuno-Martin Hanula
Martin Hanula, ZUNO

Oddych, zábava, bezstarostnosť, voľnosť sa stali hlavnými znakmi kampane. Kľúčovým motívom bolo hľadanie paralelných rysov, spájajúcich spomínané letné športy a banku Zuno.

Hravo a trefne do kontextu vsadené výrazy cyklistického slangu ako „ber našlapaný účet“, či „riaď sa sebou“, priamo odkazujú na spomínané paralely.

Spoločným menovateľ plážového volejbalu a online banky je samozrejme pohyb „na sieti“. „Zamerali sme sa najmä na komunity, ktoré leto symbolizujú, no zároveň ich vieme prepojiť s ponukou Zuno.

V kampani Hory a More, ktorá už v názve hovorí o najobľúbenejších letných destináciách, sme napríklad ponúkli klientovi zvýhodnené produkty, ktoré pri cestovaní a dovolenkách potrebuje a aktívne využíva.

V prípade Beach Open Series sme spolupracovali prostredníctvom microsite, kde sa hráči dozvedali novinky zo zápasov a mohli si prehliadnuť fotogalérie.

Čo sa týka bikerov, tam je spoločný príbeh plný výziev, cestovania a moderného životného štýlu bez hraníc zrejmý.“ intencie kampane objasňuje Martin Hanula, Web and UX Team Manager online banky Zuno.

Zuno svojich priaznivcov potešilo „darčekmi“ v podobe pripravených bikerských videí a odporúčaných cyklistických trás, dostupných na stránke Biker, pripravovanej za pomoci ľudí priamo od „fachu, jazdcom Mišom Pokorným a fotografmi Maťom Matulom a Marekom Kikinderom.

Výsledky spolupráce si pochvaľuje i Braňo Macko z Ponyhouse so slovami: „Fotenie bolo vždy zážitkom a hlavne Mišo nám bol nápomocný pri získavaní insightov z komunity.“

kampaň Leto podľa Zuno

Konečná podoba je výslednicou snahy kvalitnej spolupráce viacerých zdrojov. „Pri realizácii jednotlivých projektov v oblasti content marketingu spolupracoval interný marketingový tím banky s kolegami s Ponyhouse – content marketing, Zaraguza Digital – kreatíva, ZenithOptimedia – médiá a Black Apple – public relations, sme to dotiahli do finálnej podoby. Celková realizácia trvala 3 mesiace a niektoré z projektov stále pokračujú alebo budú relaunchované do inej podoby.“, konštatuje Hanula.

Prostredníctvom internetovej stránky sa banka snažila primárne informovať o ponúkaných produktoch, avšak hravou, odľahčenou formou, inšpirovanou duchom letných dní. Žiaľ, postupujúca ročná doba, postupne zvestuje príchod blížiacej sa jesene, nemilosrdne vyháňajúcej „volejbalky“ a bicykle na zaslúžený odpočinok do prítmia pivníc. Veríme však, že do sýtosti „vyhratých“ a „vyjazdených“ po (ne)známych chodníčkoch :-)

Lucia Juríková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu