Jeseň s novými reklamami COOP Jednoty pokračuje ďalším zábavným spotom.

Tentoraz je zameraný na vlastnú značku Mamičkine dobroty. Divákov, a nie len ich, čaká zábavné prekvapenie. Príbeh s vtipnou pointou je hudobne podkreslený hitom Matka od kapely Tublatanka. Skladba, ako to už pri reklamách COOP Jednoty býva zvykom, je prerobená do ľudovkového šatu, a veľmi jej pristane. Skonštatoval to aj samotný autor hudby Maťo Ďurinda.

Fanúšikovia COOP Jednoty na Facebooku už tradične videli spot v predpremiére – tri dni pred prvým odvysielaním v televízii.

Súčasťou kampane sú aj printy a POSM.

 

Vizitka:

Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Jano Fajnor
Copywriter: Karol Thiry
Art Director: Pavel Gajdoš
Strategy. Rado Ondřejíček
Account Director: Marek Stejskal
Director: Jiří Hanych
DOP: Tomáš Sysel
Producer: Protos Productions
Hudba: Martin Ďurinda, adaptácia Michal Novinski

Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím  zložený z viac ako 40 odborníkov. klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010 a 2011 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.

Marek Wilhalm

 

Zdroj: Agentúra JANDL, marketing a reklama

REKLAMAadv.: