merch (zdroj: 1st Class Agency)

Vodka Nicolaus komunikuje svoj brand v lete na hudobných festivaloch a v jej portfóliu po novom môžete nájsť i limitovanú edíciu Music Edition. Jej uvedenie sprevádzala kampaň z dielne reklamnej agentúry Heads. Tvárou kampane sa stal rapper PIL C.

“Nosná časť kampane priebieha online na sociálnych sieťach, najmä na Facebooku, Snapchate a YouTube, kde sa Pil C stará o autentický obsah zo zákulisia hudobnej tvorby, svojho súkromia či festivalov,” povedala Romana Lazarová z reklamnej agentúry Heads.

“Kampaň je podporená aj v OOH, retaily a na festivaloch. Vďaka Nicolaus Vodke, môžu fanúšikovia PIL C-ho a slovenského hip-hopu sledovať počas celého leta exkluzívny seriál “PIL C UNFADED”, ktorý je o živote a tvorbe rappera. Zároveň zo všetkých nosičov kampaň odkazuje na súťaž, ktorá prebieha celé leto na www.nicolauska.sk. Fanúšikovia tu môžu súťažiť o lístky na festivaly, exkluzívne vstupy na VIP párty Nicolaus Vodky s raperom PIL C a tiež o jeho limitovaný merch navrhnutý špeciálne pre túto kampaň,” dodala Romana Lazarová.

 


Pozrite si videá z kampane:

 

Uži C fresh leto s Nicolauskou Music Edition

PIL C UNFADED #1 BOTY SÚ ZÁKLAD

PIL C UNFADED #2 BRITVA NA KRKU

PIL C UNFADED #3 TOVÁREŇ NA HITY

PIL C UNFADED #4 TAKTO VZNIKÁ MERCH

Vizitka kampane:
Názov kampane: Nicolaus Vodka Music Edition
Názov agentúry: HEADS
Creative director: Marko Kolar
Art Director: Juraj Zajačka
Copywriter: PIL C
Account Manager: Zuzana Sabolová
Timing kampane: leto 2016
ATL/BTL využité nástroje: online, OOH, events, retail

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu