V týchto dňoch Orange odštartoval novú ponuku, systém benefitov pre svojich zákazníkov, na komunikačnej podobe ktorej sme sa opäť podieľali :)  Hovorí Lenka Karolčíková z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett:

Impulzom na spustenie tejto revolučnej ponuky bolo vedomie, že operátor svojich zákazníkov pozná a vie, čo by ocenili za svoju vernosť. Z pohľadu vyprofilovanej pozície značky Orange, t. j. Orange = rodinný operátor, bolo dôležitým cieľom zameranie sa nielen na jednotlivca, ale primárne na rodiny. A zároveň dlhodobo podporiť a naďalej budovať charakteristiku „value for money“.

Našou výzvou bolo nastaviť dlhodobú komunikáciu a pomôcť tak napĺňať nielen komunikačné a marketingové ciele, ale aj sprievodné želané dôsledky, teda posilniť vzťah zákazníka s operátorom a podporiť jeho pozitívne vnímanie.

Stáli sme hneď pred niekoľkými otázkami a výzvami: ako jednoducho a silno sformulovať túto ponuku, ako pomenovať jedinečnosť, ktorou sa Orange odlíši, a teda stane sa z nej diferencujúca vec na dlhodobé obdobie.

Ako teda vybudovať princíp postavený na vzájomnosti, keďže táto ponuka v prvom rade umožňuje určitej skupine zákazníkov darovať svojim blízkym neobmedzené hovory medzi sebou navzájom. Ako zasiahneme na emocionálnej úrovni a vyzdvihneme vzťah k rodine?

 

Pre media mix sme navrhli produktovo-imidžovú kampaň, počnúc teasingom, ktorého cieľom bolo vyvolať v ľuďoch očakávanie, že sa na telekomunikačnom trhu opäť niečo chystá. Teasing vystriedala produktovo- imidžová komunikácia postavená na vzťahu k rodine, k jej členom, lebo veď „rodina je pre nás všetkých to najdôležitejšie“ :)

 

Na detailnejšie a rukolapnejšie pochopenie samotnej ponuky sme pripravili animovaný tag on ako podporný mediálny nosič pre správu: Odteraz si v rodine môžete volať zadarmo.

 

Leopardom ďakujeme za mimoriadne dobre odvedenú prácu a veríme, že kampaň sa bude páčiť.

Lenka Karolčíková, Account Director vo WLB

 

Zdroj: Wiktor Leo Burnett, YouTube

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu