Koncept kampane z dielne reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi pokračuje ďalšou fázou. Nový spot „Éčka“ bude nasadený počas mesiaca máj. Hlavnými kanálmi sú Youtube a Facebook, vzhľadom ku cieľovej skupine študentov vysokých a stredných škôl.

Dlhodobý komunikačný koncept ČSOB „Nečum a Makaj“ sa zameriava na mladých, generáciu Millennials a komunikuje FUN účet. Posolstvo konceptu znie „sekni so sáčkovými polievkami a makaj na sebe s FUN účtom od ČSOB“.

„Cieľom je motivovať študentov, aby rozhodovali o svojej budúcnosti už teraz. A k tomu patrí aj získavanie skúsenosti počas brigád či stáži. Túto aktivitu sme spojili so súťažou, v ktorej môžu vyhrať poukážky na oblečenie,“ povedala pre mediawatch.dog Anna Jamborová, hovorkyňa ČSOB.

„Generácia millennials má svoje špecifiká, o to náročnejšie je ju zaujať. Tvár konceptu je dobre známa všetkým, súčasným aj bývalým študentom. Komunikuje s nimi však jazykom, ktorý im je blízky a zároveň im vtipnou formou radí, ako sa orientovať v “dospeláckom“ svete”, povedala o dlhodobom koncepte riaditeľka Odboru komunikácie ČSOB Andrea Király.

Pozrite si najnovší spot:

ČSOB – Nečum a makaj (Éčka)


Vizuál bannera:

Zdroj: ČSOB
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu