Aj tentoraz reklamný spot  COOP Jednoty zobrazuje, nám už dobre známe postavy – baču a honelníka. Bača v novom príbehu zo salaša upozorní honelníka, že tvarohový dezert Jednotáčik XXL je určený pre malých, ale honelník je taký maškrtný, že neodolá a ochutná. Hneď potom sa premení na malé dieťa. Aby toho nebolo málo, tak z Jednotáčika XXL ochutná aj jeho pes Dunčo a stane sa z neho tiež malé šteniatko. To je príbeh aktuálneho spotu z dielne reklamnej agentúry JANDL. Súčasťou kampane sú printy a POSM.

Nakrúcanie s deťmi môže byť milé a zábavné, ale niekedy aj trošku náročné.
„Nakrúcanie s deťmi si vždy vyžaduje veľa trpezlivosti, keď že nemôžete mať – na rozdiel od šteniatok – viac identických účinkujúcich. Našťastie malý Paľko bol veľmi kľudný a jediné, čo mu pri nakrúcaní prekážalo, bol honelnícky klobúčik, ktorý si okamžite skladal z hlavy. Nájsť preto aspoň jeden záber, v ktorom by ho mal na hlave bolo veľmi ťažké“, povedal Jano Fajnor, creative director z reklamnej agentúry JANDL.

 

Niekedy sa môže stať, že sa na pľaci stane aj niečo nečakané a natáčanie so šteniatkami a deťmi môže vyvolať veľa vtipných situácií. „Šteniatok čuvača bolo na pľaci viacej a museli sa po  dvoch-troch ostrých striedať, lebo v teple, ktoré vydávali filmové lampy v priebehu piatich minút zaspali“, dodal Jano Fajnor.

Kampaň Nový príbeh zo salaša COOP Jednoty od agentúry JANDL - print
vizuál print/POSM

 

Myslím si, že aj táto reklama COOP Jednoty pôsobí na mnohých ľudí milým dojmom už len preto, lebo sa v nej objaví malý chlapec a šteniatko. Cieľová skupina je primárne rodina, matky s deťmi, ktoré sú asi najčastejším návštevníkom COOP Jednoty. Príbeh je vtipný, ľahko zapamätateľný a zvyšuje tak pozitívne povedomie o značke COOP Jednota ale ich vlastných značkách výrobkov.

Tešíme sa čo nové vymyslí  JANDL a ako budú pokračovať príbehy zo salaša nabudúce.

Just Ronniee

A pozrite si „making of“ – ako sa točili všetky jesenné spoty pre COOP Jednota:

Vizitka kampane:
Creative Director: Jano Fajnor
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Copywriter: Karol Thiry, Viliam Šedivý
Art Director: Pavel Gajdoš
Strategy: Rado Ondřejíček, Martin Mlynárik
Account Director: Marek Stejskal

Director: Jiří Hanych
DOP: Tomáš Sysel
Production Company: Protos Productions
Producer: Michal Hlavačka
Hudba: Michal Novinski

Foto: Táňa Hojčová

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu