Jeden kútik hore, druhý kútik hore a…úsmev! Možno tak obyčajná vec, na druhej strane tak potrebná. Z obyčajných vecí sa môže totiž stať niečo výnimočné. Práve z týchto maličkostí žije človek, a občas aj reklama. Úsmev sa totiž stal inšpiráciou pre agentúru JANDL. Na aktuálnu sezónu pripravila táto reklamná agentúra pre Bratislavskú ZOO imidžovú kampaň s názvom sezóna úsmevov.

Prečo práve sezóna úsmevov? Zástupcovia agentúry JANDL sa rozhodli, že ak majú pre svojho klienta vytvoriť kampaň, musia ZOO jednoducho navštíviť. A to ešte netušili, že im tento starosvetský spôsob spoznávania produktu tak veľmi pomôže pri tvorbe hlavnej myšlienky. Práve pri návšteve sa totiž zrodil nápad z úsmevov.

kampaň od JANDL Bratislavská ZOO otvára sezónu úsmevov - Orangutan

„Vďaka niekoľkohodinovej prechádzke po bratislavskej ZOO sme si uvedomili jednoduchú skutočnosť: takmer každý, kto vychádza z bratislavskej ZOO, má na tvári nefalšovaný, úprimný úsmev. Jednoduché zistenie, ktoré nás priviedlo na pekný nápad – pretože je úžasné, vtipné a zároveň záhadné, ako nám príroda dokáže na tvári vykúzliť úsmev,“ hovorí Alex Strimbeanu, kreatívny riaditeľ JANDL-u. Po menšej prechádzke sa spolu s kreatívnym tímom mohli pustiť do reálnej podoby kampane pre novú ZOO sezónu v Bratislave.

kampaň od JANDL Bratislavská ZOO otvára sezónu úsmevov - Kengura

Kampaň úsmevov je nasadená v OOH a v printoch. Približuje sa každej vekovej kategórii, keďže ju uvidíte s dieťaťom, so ženou, ale aj s dospelým človekom, či seniorom. Týmto výberom chcela agentúra poukázať na to, že ZOO opúšťa s úsmevom úplne každý bez ohľadu na vek.

A kto im ten úsmev vyčarí? Pri profiloch jednotlivých postáv si určite všimnete leva, orangutana, aj kenguru. Ani tento výber zvierat nie je náhodný, so všetkými, ktoré uvidíte na bilboardoch, či v printoch sa totiž v Bratislavskej ZOO môžete skutočne stretnúť.

Vizitkou kampane je kreatívny tím reklamnej agentúry JANDL, ako Brend Fliesser, Alex Strimbeanu, Jano Fajnor, Andrei Gurau a mnoho ďalších.

„Povestný „midasovský“ dotyk však patrí Hannesovi Kutzlerovi – digitálnemu umelcovi z Rakúska. Hannes bol touto myšlienkou veľmi nadšený a bol rád, že sa na jej realizácii mohol podieľať,“ dopĺňa Alex Strimbeanu.

Sezóna úsmevov už odštartovala svoj maratón. Uvidíme, či sa tejto imidžovej kampani podarí ľudí rozosmiať, ale aj presvedčiť ich o tom, že Bratislavská ZOO im úsmev jednoznačne nakreslí, či to bude len na plagáte, alebo v skutočnosti.

Stanislava Andraščíková

kampaň od JANDL Bratislavská ZOO otvára sezónu úsmevov - Lev
[message_box title=““ color=“red“]Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu, Jano Fajnor
Copywriter: Andrei Gurau, Samo Marec
Art Director: Razvan Mitoiu
Photographer/Digital Artist: Hannes Kutzler
Account Manager: Marek Wilhalm

Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. Klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, TIPOS – národná lotériová spoločnosť, Ballymore EUROVEA, ČEZ, Wüstenrot  a ďalší.

V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010, 2011 a 2012 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu – Klub reklamných agentúr Slovenska a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.[/message_box]

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu