Už sme si zvykli, že reklamy operátora „pre mladých“ – FunFón sú plné vtipu a nenapodobniteľných hlášok z úst hlavnej postavičky spotov, Pištu Lakatoša. Svojráznu kreslenú postavičku, ktorá by smelo mohla mať aj vlastný televízny seriál, originálne nahovára Marián Čekovský. Nie je to len hlas, ktorý Pištovi prepožičiava, hudobník často prichádza s vlastnými nápadmi a nie raz aj improvizuje.

Najnovšou kampaňou, ktorá opäť poteší nielen všetkých „funfónistov“, je sprístupnenie 4G siete už aj na predplatených kartách. Keďže FunFón je najmä pre mladých, ktorí často a radi volajú na kredit, isto novinku z dielne svojho operátora ocenia.

 

Orange, pod ktorého FunFón spadá, tak ako prvý operátor od 17. septembra sprístupnil 4G sieť aj pre používateľov predplatených kariet. FunFónisti sú tak prví, ktorí si môžu užívať ultrarýchly 4G internet aj na karte s kreditom, a to s rovnakými výhodami ako majú tí, ktorí používajú paušál.

Ako nám prezradili kreatívci z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorí už tradične kampane pre Orange vytvárajú, zadanie znelo: „Odpromovať spustenie 4G siete na FunFóne spojené s prenosom čísla a Internetom v mobile na pol roka zadarmo.“

Pracovali s tým, že doterajšia komunikácia FunFónu má veľmi dobré komunikačné výsledky z hľadiska preferencie a imidžu značky a je veľmi dobre hodnotená aj z hľadiska „páčivosti“.

„Nápady na komunikáciu FunFónu vznikajú vždy v spolupráci s našou agentúrou, Mariánom Čekovským a chalanmi z IN-OUTu. Prvotná myšlienka vznikne práve u Wiktora, Čekyho improvizácia tomu dáva vtip a vznikajú obľúbené hlášky a IN-OUTi pridajú vizuálne prvky, vďaka ktorým pri každom zhliadnutí komunikácie nájdeme niečo nové a zábavné. Nesmieme zabudnúť ani na Leopard – produkciu, ktorá dotiahne celý proces do dokonalosti,“ prezradila Janka Šoltisová z account teamu  Wiktor Leo Burnett.

Aktuálny spot tak znova nesklame a novú službu predstaví už tradične veľmi zábavne. Pišta totiž od Oblinky dostane nórsky bicykel s vyššou rýchlosťou, ako bola doteraz povolená. Potom ale musí vysvetľovať policajtom, prečo ide tak rýchlo. On im ochotne povie nielen o 4G internete-bicykli, ale aj o tom, že ak si prenesú číslo na FunFón, internet v najvyššej rýchlosti budú mať na pol roka úplne zadarmo.

 

„FunFón robíme radi práve preto, lebo je to jediný zábavný operátor (a nielen v deklaratívnej rovine), pri ktorom nás neobmedzujú takmer žiadne mantinely. Je to slobodná, rebelantská značka a vďaka tomu si môžeme vystreliť z akejkoľvek témy či situácie. Navyše, ak sú aj ľudia radi, že sa Pišta vrátil, a opäť vznikajú skvelé príbehy s hláškami, ktoré nikdy neomrzia a „zľudoveli“, o to viac nás baví napĺňať hodnoty značky a zabávať mladých ako primárnu cieľovku FunFónu,“ úprimne sa vyznali tvorcovia jednej z najvtipnejších reklamných kampaní na našom trhu.

A my sa na vydarené spoty FunFónu rovnako radi pozeráme.

Patrícia Štofanová

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu