Zuno, jediná online banka, ktorá na Slovensku i v Česku funguje bez fyzických pobočiek, prichádza s novou kampaňou, špeciálne zameranou na letné mesiace. V kampani zacielenej na pôžičky s názvom Najvýhodnejšia ponuka leta, komunikuje banka jednotnú úrokovú sadzbu pre všetkých klientov.

15 sekundové spoty, ideovo nadväzujúce na prebiehajúcu kampaň Zuno, bežia v TV Joj a Joj Plus do konca augusta. Kampaň je zároveň podporená online bannerovou kampaňou, PPC a aktívnou komunikáciou na sociálnych médiách. V rámci Najvýhodnejšej ponuky leta vytvorilo Zuno aj osobitnú landingovú web stránku.

Hlavnou myšlienkou letnej kampane je garantovaný úrok 8,9 % na schválenú pôžičku alebo refinancovanie  od 4000 eur pre všetkých klientov. Ponuka platí ako pre nových, tak aj súčasných klientov Zuno, ktorí si všetko vybavia online.

 

„Leto je predovšetkým o odpočinku a my chceme aby si aj klienti mohli oddýchnuť od zbytočne vysokých úrokových sadzieb. Práve preto sme sa ich rozhodli osloviť s najvýhodnejšou ponukou leta a opäť im priblížiť výhody, ktoré so sebou online bankovníctvo prináša,“ hovorí Bohdan Fedor, šéf marketingu v Zuno.

Kampaň pre rok 2014 beží pod taktovkou agentúry Zaraguza Digital, nákup médií zaisťuje ZenithOptimedia a aktivity v oblasti content marketingu zaisťuje interný tím v spolupráci s agentúrami Ponyhouse a Black Apple.

kampaň od Zaraguza Digital Online banka Zuno - Najvýhodnejšia ponuka leta - 3
Zdroj: Black Apple

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu