Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa rozhodla pri jednej zo svojich billboardových kampaní využiť netradičné fluorescenčené prvky. Kampaň robí v spolupráci so spoločnosťou BigMedia. Ide o prvý projekt tohto druhu na Slovensku i v Čechách. 

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče prišla s novou billboardovou kampaňou, ktorá je unikátna nielen na slovenskom, ale aj na českom trhu. V spolupráci so spoločnosťou BigMedia sa rozhodli využiť na billboardoch fluorescenčné prvky, ktoré ich billborardom zabezpečia vyššiu vizibilitu. Po možnosti spoločnosť siahla pred začínajúcou zimnou sezónou, kedy sú dni čoraz tmavšie, a tak vizibilita neosvetlených outdoorových nosičov klesá. Pri novej fluorescenčenej kampani sa tomu spoločnosť OKAY elektrospotrebiče rozhodla efektívne čeliť.

OKAY elektro - outdoor kampan-titulkova fotografia k clanku

“Tešíme sa, že spoločnosť BigMedia ponúkla aj takúto alternatívu kampane, ktorá, veríme, bude v tmavých zimných dňoch efektívna a najmä v čo možno maximálnej miere vizibilná,” povedal riaditeľ reklamy a marketingu skupiny OKAY Holding, Milan Jansa, “Tešíme sa o to viac, že sme prví na Slovensku, ktorí sa rozhodli túto možnosť využiť  a zrealizovať na Slovensku pilotný projekt.”

Kampaň odštartovala na začiatku novembra, a vidieť ju môžu obyvatelia celého Slovenska. “Sme veľmi radi, že spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa ako prvá na Slovensku na kampaň s fluorescenčnými prvkami odhodlala,” povedal Ivan Akimov, zástupca obchodného riaditeľa spoločnosti BigMedia, “Doposiaľ sme robili iba jednotkové fluorescenčné pokusy, no tento náš spoločný krok je prvým v oblasti veľkej celoslovenskej kampane a verím, že billboardovej forme prezentácie otvorí nové dvere.” 

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče vznikla v Českej republike v roku 1994. Na slovenský trh vstúpila v roku 2002 a postupne budovala predajné miesta v mnohých mestách. V priebehu 18 rokov pôsobenia otvorila spolu 120 predajní na Slovensku aj v Českej republike a svoje pôsobenie stále rozširuje do ďalších miest. V snahe byť čo najbližšie k zákazníkom, sledovať ich potreby a počúvať priania, pripravuje otvorenie ďalších predajní po celej republike. Rast firmy OKAY potvrdzuje, že pohodlie, štandard služieb a cena hrajú u zákazníkov stále väčšiu rolu. Na jeseň roka 2012 sa navyše kamenné obchody rozšírili o svojho internetového brata a OKAY elektrospotrebiče spustili nový e-shop s ešte širšou ponukou sortimentu a výhodnejšími cenami. So sloganom „vrátili sme nízke ceny na internet“ sa už v prvých mesiacoch veľmi úspešne adaptovala na slovenskom trhu a vďaka najväčšej sieti výdajných miest, ktorými sú všetky kamenné predajne, dokáže uspokojiť aj toho najnáročnejšieho zákazníka.

Zdroj: OKAY elektrospotrebiče

REKLAMAadv.: