Najväčší slovenský komunitný portál – Pokec.sk spustil novú marketingovú kampaň. Jej námetom sa stali reálne príbehy reálnych ľudí z Pokecu.

Reklamná kampaň na Pokec.sk odštartovala v októbri. Poukazuje na reálne príbehy reálnych ľudí z Pokecu, kde základný slogan kampane je: „Milióny nových príbehov.“

Obsahuje komplexný mediamix, možno ju vidieť v celoplošnej televízii, rádiách, kinách a v printe. Okrem toho beží aj masívna internetová podpora na vlastných weboch Azetu, či už vo forme fireplace (brand webu) alebo ako video-reklama. Kreatívna idea reklamnej kampane vznikla inhouse v Azete, scenáristami sa stali reálni ľudia – samotní aktéri príbehov a o produkčnú stránku videí sa postaral GLUUU TV.

 

„Za 15 rokov pôsobenia Pokecu dostávame na naše oddelenia množstvo ďakovných e-mailov a príbehov od používateľov, ktorí práve vďaka Pokecu spoznali veľa nových priateľov, členov hudobných a tanečných skupín, ale aj svojich životných partnerov. Preto sme sa rozhodli niektoré z nich vybrať a ukázať ostatným,“ povedal Milan Dubec, generálny riaditeľ Azet.sk.

„Veľkej reklamnej kampani predchádzala výzva na Pokec.sk, aby sa používatelia zapojili a napísali nám svoje príbehy, ktoré sa reálne na Pokeci odohrali. Boli sme milo prekvapení pozitívnymi reakciami ľudí a zo všetkých možných príbehov sme vybrali tri, ktoré môžete vidieť v televízií a v ostatných médiách,“ upresňuje Jindřich Staněk, marketingový riaditeľ Azet.sk.

Kampaň pobeží až do konca novembra a príbehy z Pokecu môžu ľudia posielať aj naďalej > pozri

 

Portál Pokec.sk je dlhodobo obľúbeným komunitným portálom u svojich používateľov. Mesačne ho navštívi viac ako 1 015 000 ľudí. Títo ľudia tu strávia v priemere denne okolo 40 minút svojho času. Na Pokeci je zaregistrovaných približne 1,3 milióna nickov a denne si používatelia odošlú až 8 miliónov správ rýchlej pošty. Pokec.sk v roku 2014 dokonca získal prestížne ocenenie Superbrands 2014.

Ide o najuznávanejší, celosvetovo fungujúci program hodnotenia značiek a to nielen odbornou porotou Slovak Superbrands, ale tiež slovenskými spotrebiteľmi.

Pokec má najnavštevovanejšiu home page na celom Slovensku a podľa prieskumu v najznámejšom vyhľadávači je slovo „pokec“ najvýhľadávanejším slovenským webom. Jednou z hlavných hodnôt, na ktorých si Pokec zakladá, je bezpečnosť komunikácie.

 

Pozrite si vizuály kampane:

Kampaň Pokec.sk - „Milióny nových príbehov“-in-line  Kampaň Pokec.sk - „Milióny nových príbehov“-svadba

Kampaň Pokec.sk - „Milióny nových príbehov“-la-suerte

Pokec.sk je súčasťou skupiny AZet. Denne služby prevádzkovateľa Azet.sk využije až 955 779 RU a mesačne 3 207 469 RU. Portály Azet.sk zasahujú 82,68% užívateľov zo SR. Zdroj: AIMmonitor – IAB Slovakia – Mediaresearch & Gemius, September 2014

P.S:
Aj šéf Azetu Milan Dubec sa s manželkou zoznámil  na Pokeci. Psssst. Neprezraďte nás, že sme to prezradili! :-)
Redakcia masmedialne.info

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu