Lürzer’s Archive je dvojmesačník pre reklamné a kreatívne odvetvie. Publikujú v ňom printové reklamy, TV reklamy, a digitálne a interaktívne reklamy z celého sveta. Agentúra JANDL preň vymyslela globálny koncept printovej reklamnej kampane.

Magazín vychádza od roku 1984, v súčasnosti má 300 000 čitateľov po celom svete, a je označovaný za „jeden z popredných reklamných magazínov na svete“.

Christian Lürzer, CEO Lürzer’s Archive, hovorí: „Reklama by mala byť zábavná. A táto kampaň je zábavná!“.

Mnoho odborníkov v reklame tento magazín označuje za bibliu kreatívcov. Za odrazový mostík, ktorý slúži ako predloha pre mnohé budúce kampane. Lürzer’s Archive poveril agentúru JANDL, aby vymyslela globálnu printovú kampaň.

Bernd Fliesser, Chief Creative officer agentúry JANDL, povedal: „Keďže mnoho kreatívcov čerpá z tohto magazínu inšpiráciu, rozhodli sme sa tejto problematiky chopiť a vizualizovať ju. V kampani ukazujeme dvojníkov – „kópie“ známych reklamných tvorcov, na fotografiách, ktoré sú tiež kópiou známych portrétov týchto tvorcov. Dramatizujeme tak „krádež“ známych kampaní“.

[message_box title=“Vizitka kampane“ color=“red“]
Headline: Lürzer’s Archive. Najkopírovanejší magazín na svete.
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Executive Creative Director: Alex Strimbeanu
Art Director: Razvan Mitoiu
Copywriter: Bernd Fliesser, Andrei Gurau
Photo: Wolfgang Zac
Retouching: Franziska Liepe
Account manager: Marek Wilhalm[/message_box]

kampaň Pre dvojmesačník o reklame Lürzer's Archive od JANDL - 1
kampaň Pre dvojmesačník o reklame Lürzer's Archive od JANDL - 2
kampaň Pre dvojmesačník o reklame Lürzer's Archive od JANDL - 3

Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. Klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, TIPOS – národná lotériová spoločnosť, Ballymore EUROVEA, ČEZ, Wüstenrot  a ďalší.

V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010, 2011 a 2012 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005.

Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu