„Podeliť sa s ostatnými je fajn!“ Kampaň pre Orange od reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett sa nesie práve v tomto duchu. Ak ste v televízii, či na internete zaznamenali TV spoty, v ktorých hrá dôležitú úlohu práve pomoc a podpora medzi ľuďmi, verte, že bola to práve reklama od Orange.

Čo bolo inšpiráciou pre reklamnú agentúru vytvoriť kampaň zameranú na pomoc, radosť a podporu?

Veria, že spot reálne inšpiruje

Agentúra Wiktor Leo Burnett sa v príprave TV kampane riadila mottom Aké požičaj, také vráť. „Inšpiráciou nám bola samotná ponuka nášho klienta Orange, keďže pri spustení novej ultrarýchlej 4G siete dával všetkým svojím zákazníkom dáta do mobilov a tabletov úplne zadarmo. Tak sme si povedali, že keď nám dávajú niečo len tak zadarmo, bola by škoda nepodeliť sa o to,“ hovorí za Wiktor Leo Burnett account manager Igor Fekiač.

 

Zároveň dodal, že práve z tohto daru vznikla základná myšlienka a námet pre TV spot, ktorá hovorí, že ak človek dostal dáta zadarmo, prečo by ich nemal poriadne využiť. Ak ste teda zaznamenali tancujúce kamošky, ktoré sprostredkovali záznam z koncertu priateľovi so zlomenou nohou, alebo chalana, ktorý cestou v autobuse nahradil sledovanie futbalu na pokazenej TV svojím tabletom, sú to jedny z TV spotov, ktorými sa môže bežný človek inšpirovať. „Napríklad na robenie dobrých a užitočných vecí a pomôcť tak aj ďalším ľuďom. Veríme, že spot tak reálne ľudí aj inšpiruje,“ dodáva Igor Fekiač.

 

Náročná príprava

Na realizácii TV spotov sa podieľali Leopard production a režisér Honza Pavlacký. Najdlhší TV spot je mozaika zložená z rôznych situácií, čo si vyžadovalo pomerne náročnú prípravu, ktorá sa však stihla vytvoriť za rekordne krátky čas.

„Od finálneho potvrdenia konceptu až po odovzdanie TV spotu do médií nám to zabralo necelé dva týždne. Samotné točenie prebiehalo dva dni, nebolo to ľahké, ale spolu s našou produkciou sme to zvládli,“ spomína Igor Fekiač.

Ako hovorí ďalej, točenie prebiehalo v Bratislave, scénku z autobusu však vytvorili na diaľnici medzi Stupavou a Malackami.

 

Spotmi, v ktorých môžete nájsť akúkoľvek vekovú kategóriu chceli ukázať na výhody mobilného internetu, a na to, čo všetko sa s ním dá robiť – pri ceste autobusom, v čakárni, či kdekoľvek inde.

Len tak. Presne týmto slovným spojením ukončuje Wiktor Leo Burnett svoju reklamu pre Orange, ktorá má svoje posolstvo, ale aj myšlienku: Podeliť sa s ostatnými. Len tak.

Stanislava Andraščíková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu