Patríte aj vy do skupiny ľudí, ktorých nebaví chodiť do práce, kde na nich celý deň kričí šéf a práca vás nijakým spôsobom nenapĺňa?! Práve pre vás je tu projekt, ktorý vám umožní a predstaví myšlienku ako začať podnikať, ako sa stať úspešným a ako si byť sám sebe pánom. Odpoveďou môže byť projekt Podnikateľský nápad roka.

Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett pôsobí na slovenskom trhu pod názvom Wiktor od roku 1992 a od roku 1994 spolupracuje so sieťou Leo Burnett na základe afilačnej zmluvy. Agentúra sa môže pýšiť viacerými prívlastkami NAJ – ako najefektívnejšia a najkreatívnejšia agentúra za rok 2012, za posledných 12 rokov bola vždy v TOP 3 v rámci hodnotenia reklamných agentúr WLB, 5 krát bola ocenená titulom Agentúra roka.

 

Agentúra Wiktor Leo Burnett je jedným z hlavných partnerov projektu Podnikateľský nápad roka. „Tento projekt sme spoločne so združením mladých podnikateľov vymysleli pred troma rokmi a teda je to nielen kampaň, čo v rámci tohto projektu robíme.“, prezrádza nám zákulisie vzniku projektu Peter Kontra, Managing Director agentúry Wiktor Leo Burnett.

V súčasnosti ide o najväčšiu podnikateľskú súťaž na Slovensku, ktorej hlavnou myšlienkou je nielen inšpirovať, ale hlavne podporovať najlepšie podnikateľské nápady.

Kampaň Projekt Podnikateľský nápad a kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett - 3

Kampaň predstavila jeden z možných spôsobov ako začať s podnikaním a na koho sa obrátiť, keďže všetci vieme, že začiatky nie sú jednoduché v ktoromkoľvek smere.

„Hlavná myšlienka kampane vychádza zo skutočnosti, že sila projektu PNR pramení práve z ľudí, ktorí za projektom stoja – či už sú to organizátori alebo partneri, z ktorých mnohí tvoria porotu tohto ročníka. Pretože mať dobrý nápad dnes už nestačí. Rovnako dôležité je mať pri sebe niekoho, kto v ňom objaví mnohokrát skrytý potenciál, kto nápad relevantne ohodnotí a posunie smerom vpred.“ predstavuje primárny cieľ kampane a samotného projektu, Eva Kučerová, Account manager agentúry Wiktor Leo Burnett.

Ako vznikala idea kampane?

Základ kampane bol vytvorený využitím koncepcie jednej vety. „Pri tvorbe kampane sme rozmýšľali nad tým, ako čo najlepšie poradiť začínajúcim podnikateľom a zároveň dodať odvahu tým, ktorí podnikať ešte nezačali. Jedno zlaté pravidlo hovorí, že každý naozaj dobrý nápad by sa mal dať vyjadriť jednou vetou. Aby sme ľudí inšpirovali, vytvorili sme súbor viet popisujúci vybrané podnikateľské nápady. Nápady, ktoré na začiatku zneli čudne alebo príliš obyčajne stáli možno za startupmi, ktoré dnes pozná celý svet. Povedzte svoj nápad tým správnym ľuďom a začnú sa diať veci!“, vysvetľuje voľbu jednej vety Kučerová.

Samotná kampaň pozostáva z televízneho, rádiové spotu, a zo série printov, ktoré v sebe ukrývajú pre zasvätencov tri známe startupy.

Tak čo? Prihlásite sa do PNR na budúci rok i vy? Budeme vám silno držať palce.

Radoslav Hoppej

Kampaň Projekt Podnikateľský nápad a kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett - 1

Kampaň Projekt Podnikateľský nápad a kampaň z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett - 2
S ilustráciami pre túto kampaň pomáhala agentúra OWL Illustration.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu