V pokladniciach Slovenské národného divadla  ponúkajú Rodinnú vstupenka SND, vďaka ktorej diváci ušetria 15 % v porovnaní s pôvodnou cenou vstupeniek. Rozhodli sme sa teda predstaviť vám vizuály kampane, ktoré tento projekt na podporu predaja vstupeniek sprevádzajú. A spoločne tak nahliadneme i do zákulisia prípravy kampane.

SND_Rodinná Vstupenka_BALET_A1
vizuál pre Balet z kampane Rodinná vstupenka SND

Leit motív kampane: Podmienkou na kúpu Rodinnej vstupenky SND na ktorékoľvek predstavenie je návšteva divadla minimálne s jedným dieťaťom do veku 17 rokov vrátane, to je zmyslom akcie – pritiahnuť do divadla rodiny s deťmi.

SND_Rodinná Vstupenka_CINOHRA_A1
vizuál pre Činohru z kampane Rodinná vstupenka SND

Veľmi nám záleží na tom, aby si deti vytvárali pozitívny vzťah k divadlu a k umeniu ako takému aj v spoločnosti svojich najbližších. Výhody Rodinnej vstupenky SND by mohli byť jednou z motivácií na rodinné návštevy Slovenského národného divadla okrem prirodzenej túžby po jedinečnom divadelnom zážitku v kruhu rodiny,“ ozrejmil zámer vstupenkovej novinky riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

SND_Rodinná Vstupenka_OPERA_A1
vizuál pre Operu z kampane Rodinná vstupenka SND

Spolu s Rodinnou vstupenkou SND pripravuje rozšírenie ponuky predpoludňajších a podvečerných predstavení. „Od novej sezóny uvedieme omnoho viac rodinných predstavení vo víkendových časoch. Robíme to s jasným zámerom – byť bližšie k rodinám s deťmi,“ priblížil ambíciu generálny riaditeľ SND Marián Chudovský.

Zdroj: SND

REKLAMAadv.: