RTVS dnes zaradila do vysielania spot, v ktorom prostredníctvom nového člena tímu Koncesionárika predstavuje zjednodušené spôsoby registrácie na platbu koncesionárskych poplatkov.

Nový spot s Koncesionárikom nadväzuje na tretiu fázu marketingového projektu Hodnoty verejnoprávnosti, ktorý RTVS predstavila v októbri minulého roka.

Hlavným zámerom  je prezentácia troch efektívnych spôsobov registrácie k platbe koncesií, a to online cez web rtvs.sk, prostredníctvom Slovenskej pošty alebo SMS.

 

Kampaň sa  predstaví v televíznych  spotoch na Jednotke a Dvojke, rozhlase (Rádio Slovensko, Regina, Devín a Rádio_FM), printovej inzercii, ako aj v online prostredí.

Podľa riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daši Matušíkovej, hlavným zámerom je informovať ľudí, ktorí sa prvýkrát registrujú ako koncesionári a jednoduchou a zábavnou formou im vysvetliť postup na registráciu.

„Naším cieľom je príjemným spôsobom poukázať na jednoduchosť procesu registrácie. Vsadili sme na kombináciu milej 3D postavičky a  animovanej grafiky v čistom 3D priestore. Ukazujeme tak, že registrácia je jednoduchá, dá sa ,hravo‘ zvládnuť,“ dodala D. Matušíková.

Sekundárnym cieľom je upozorniť, že verejnoprávnosť je služba, ktorá „nie je zadarmo“.

 

Zdroj: TASR, YouTube

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu