Počas Zimných olympijských hier v Soči bude trvať kampaň Slovenskej agentúry pre cestovný ruch v ruských kinách. Návšteva kina patrí v Rusku medzi najobľúbenejšie zábavy a spot bude inšpiráciou pre zimnú dovolenku na Slovensku.

Kampaň v ruských kinách trvá od 23. januára až do 20. februára 2014, čiže aj počas trvania Olympijských hier v Soči. Zimný spot predstavuje Slovensko ako krajinu, kde si návštevníci užijú ideálnu dovolenku s množstvom aktivít.

Premietať sa bude v troch ruských mestách – Moskva, Sankt Peterburg a Jekaterinburg. V 48 kinosálach ho uvidí približne 340 000 divákov. Bude nasadený pri premietaní filmov Herkules: Zrodenie legendy, Víťazi či Hobit. Vybrané filmy sú v ruských kinách novinkami s veľkým potenciálom na vysoký počet návštevníkov.

Podľa prieskumu Ruského centra pre prieskum verejnej mienky, ktorý sa konal v roku 2013, do kina chodí pravidelne (najmenej raz mesačne) 20 percent ľudí, čiže každý piaty obyvateľ Ruska. Z toho je 43 percent ľudí vo veku 18 – 24 rokov a  32 % vo veku od 25 do 40 rokov.

Návšteva kina je najpopulárnejšia zábava v Rusku mimo domova. Rusi často spájajú návštevu kina s občerstvením – obedom alebo večerou či posedením a stretnutím s priateľmi. A to najmä vo veľkých obchodných centrách, kde sa nachádzajú kina.

Rusi obľubujú filmy, či už klasické komédie, ale aj najnovšie hity z Hollywoodu. Obľúbenosť kín stále rastie. V roku 2010 chodilo do kín, v porovnaní s rokom 2013, iba 11 percent Rusov. Zásluhu na raste návštevnosti má aj výstavba moderných kín, vrátane digitálnych a 3D.

Ruských turistov chodí na Slovensku čoraz viac. Za tri štvrťroky minulého roka ich počet medziročne vzrástol o 35 percent. Preto sme presvedčení, že touto kampaňou ešte zvýšime ich záujem o zimnú dovolenku na Slovensku. Zvlášť, keď sú lyžiarske podmienky opäť veľmi priaznivé,“ povedala Marta Kučerová, generálna riaditeľka Slovenskej agentúry pre cestovný ruch.

Počet ruských turistov na Slovensku od roku 2009

2009

23 000

2010

27 000

2011

35 000

2012

41 000

I. – IV. Q 2013

43 000

Zdroj: Slovenská agentúra pre cestovný ruch

REKLAMAadv.: