Kampaň s Angelikou v Poštovej banke strieda Fantomas

Novou tvárou Poštovej banky bude od apríla Fantomas. Zelenomodrý zloduch ovládne svet pomocou Dobrej pôžičky od Poštovej banky. Alebo si aspoň prerobí kúpeľňu. Kreatívnym konceptom banka nadväzuje na úspešnú „filmovú“ kampaň s Angelikou.

„Legendárnu filmovú postavu však banka pripravila ako svoju najkomplexnejšiu kampaň vôbec. Ovládne všetky media typy, externú aj internú komunikáciu banky,“ povedala Silvia Wenderlová, vedúca marketingu Poštovej banky.

Banka využije v kampani pestrú škálu médií a nosičov v tradičných aj nových formátoch. Nadlinkovej kampani predchádzal nebrandovaný teasingový úvod v Novom Čase, ktorý mal vzbudiť zvedavosť a pripraviť ľudí na to, že Fantomas „pricestoval na Slovensko“ a „chystá niečo veľké“.

V printe a na online boli zverejnené fotografie, na ktorých bol „prichytený“ na letisku, v reštaurácii so známou slovenskou modelkou a moderátorkou a napokon aj pri natáčaní tajného projektu.

Počas Veľkonočných sviatkov budú do televízie nasadené dve verzie spotu – 30 a 20-sekundová. V kinách po celom Slovensku uvidíme 56-sekundovú verziu spotu Director´s cut (viď. titulka). Slávna maskovaná postava bude súčasťou sponzoringu aj niekoľkých televíznych relácií a Fun rádio odvysiela spoty v kombinácii so súťažou.

Kampaň bude podporená aj v printe, OOH, na sociálnych sieťach a v digitálnom priestore. Banka nevylučuje, že legendárny lotor môže ľudí prekvapiť na viacerých verejných miestach a nezabudla ani na vlastných zamestnancov.

Príprava scény, slávneho príbytku na natáčanie reklamných spotov, trvala osem dní. Niektoré z rekvizít boli dovezené z Talianska, Londýna a z Viedne. Autentickosť jeho sídla umocnil orgán, blikajúci panel aj otvárajúci glóbus, zariadenie, ktorým v 60. rokoch tvorcovia filmu prekročili vtedajšie hranice fantázie. Rekvizitári ich výrobou strávili desať dní.

Klenby a oporné steny si vyžiadali ďalšie hodiny, ktoré vložili do ich zhotovenia. Základom stavby bola automatická točňa s takmer štvormetrovou knižnicou. „Výnimočnosť celého diela umocnilo nadšenie celého tímu, ktorý sa podieľal na jeho výrobe,“ doplnila S. Wenderlová.

Ľudia od špeciálnych efektov, architekt, kaskadéri, odborníci, ktorí stavbu realizovali, všetci si splnili sen vstúpiť do sveta maskovaného lotra.

foto: PB

Natáčanie si užil aj samotný predstaviteľ, a to napriek tomu, že latexovo-silikónová maska spevnená lepidlom a rôznymi farbami, v ktorej musel vydržať až 12 hodín, nebola veľmi komfortná.

Maskovanie trvalo tri hodiny. Natáčania zvládol 58-členný štáb za približne 28 hodín.

Filmovú postavu z francúzskej trilógie zo 60-tych rokov pozná takmer každý. V kampani Poštovej banky ho ľudia uvidia aj v úplne nových a vtipných situáciách. Ľudí bude baviť na sociálnych sieťach napríklad tým, že sa pokúsi splniť im ich sny. Zažijeme ho v rôznych polohách, rady bude rozdávať napríklad aj vo vani. Objaví sa na Facebooku, YouTube aj Instagrame.

Pri predchádzajúcich „filmových“ spotoch na motívy kultových filmových scén sa Poštovej banke potvrdilo, že dokážu upútať pozornosť diváka a ich posolstvo je tak pre ľudí ľahšie zapamätateľné. Aj v tomto prípade preto stavila na humor, lebo s ním sa aj finančné záležitosti zvládajú jednoduchšie.

Autorom kreatívneho konceptu je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Vizuál fotil Miro
Minarovich, držiteľ niekoľkých zlatých levov z Cannes. Režisérom spotu je Marek Partyš z Prahy. Na kampani sa ďalej podieľajú komunikačná agentúra AMI COMMUNICATIONS a mediálna agentúra Media and Digital Services.

Predošlá kampaň Poštovej banky sa tešila veľkému úspechu. Televízny spot Angelika sa stal víťazom prestížnej českej súťaže a získal cenu Zlatá pecka 2018 v kategórii TV spot.

„Veríme, že aj Fantomas ľudí zaujme a verejnosť presvedčí, že veľké sny si môžu splniť aj s nízkym úrokom. Od 1. apríla si na ich realizáciu môžu požičať Dobrú pôžičku od Poštovej banky so sadzbou už od 5,5 % p. a.,“ dodáva L. Žáčková.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu