Chlapská posadnutosť ženským výstrihom je predmetom mnohých vtipov. Všimol si to aj český výrobca bielizne Triola, ktorý svoju kampaň za pekné a kvalitné podprsenky poňal netradične – nechal prehovoriť mužov.

Podľa čoho by si slovenskí chlapi vyberali podprsenky, ak by ich mali nosiť oni sami? Aj táto otázka padla v nedávnom rozuzlení tajomného videa, v ktorom mladá Slovenka vybavená iba bujným výstrihom a skrytou kamerou „lovila“ mužské pohľady v nákupnom centre.

Čo si o podprsenkách Slováci myslia – a najmä čo o nich vôbec vedia – si Triola overila aj kurióznym prieskumom medzi mužmi. V ňom sa až 95% chlapov vo veku od 19 do 50 rokov anonymne priznalo, že keď sa dámy nedívajú, občas im pohľad skĺzne až do ženského výstrihu. Tri štvrtiny mužov pritom označujú za dôležité, akú žena nosí podprsenku. Z farieb medzi nimi letí najmä čierna, chlapskú túžbu naopak spoľahlivo „zabíja“ podprsenka telovej farby alebo so vzorom.

Pozrite sa, čo si o podprsenkách myslia mládenci zo zábavného videa, ktoré potvrdilo, že keď treba, aj naši chlapi sa vedia sústrediť na dve veci naraz:

 

Potešujúcou správou však je, že dámskemu poprsiu chlapi zjavne doprajú pohodlie a kvalitu. Za najdôležitejšie kritérium pri výbere bielizne totiž s veľkým náskokom označili práve pohodlnosť pri nosení. Ak by si chlapi podprsenku kupovali pre seba, za dôležité by považovali aj to, aby opticky tvarovala pekný výstrih. Kvalitný materiál s dlhou životnosťou skončil na treťom mieste tesne pred sexi dizajnom bielizne.

Všimli sme si:

Triola v skupine fanúšikov na facebooku používa identickú fotografiu, aká je vo free fotobanke freeimages: https://www.facebook.com/dvevecinaraz

Triola-facebook skupina

Slováci čumia na prsia, odhalila kampaň
A tu je identická fotografia (bez loga) vo free fotobanke: http://www.freeimages.com/photo/509642

Slováci čumia na prsia, odhalila kampaň-freeimages-Autor foto Wim Demortier

 Tak čo si o tom myslíte? :-)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu