JANDL pripravil pre národnú lotériovú spoločnosť TIPOS kampaň k hre LOTO SUPERjackpot s prémiou. Ide v nej o jedinečnú šancu vyhrať počas dvoch mesiacov doslova vesmírnu sumu peňazí vo výške minimálne 4,3 mil. €.

 

Vizitka kampane:

Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Copywriter: Samo Marec/Andrei Gurau
Art Director: Razvan Mitoiu
Strategy: Rado Ondřejíček, Martin Mlynárik
Account Manager: Rastislav Kuttner, Sofia Žiaková

Director: Jaromír Malý
DOP: Asen Šopov
Producer: Filmservice
Hudba: Viktor Stručka, Juraj Marikovič

Tipos LOTO SUPER

Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. Klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, TIPOS – národná lotériová spoločnosť, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010, 2011 a 2012 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.

 

Zdroj: JANDL, marketing a reklama, Tipos

REKLAMAadv.: