Novú česko-slovenskú kampaň pre Tchibo realizuje agentúra Effectivity Powered by Publicis
.

Spoločnosť Tchibo odštartovala jesennú kampaň zameranú na svoj non-food sortiment. Kampaň s názvom “Toto je Tchibo!” nadväzuje na predchádzajúci koncept, no tentokrát hrajú hlavnú úlohu konkrétne produkty z týždňovej ponuky.

Celá kampaň je postavená na jednoduchom dialógu, po ktorom prichádza prekvapivé odhalenie skutočného produktu Tchibo – či už ide o rifle, LED klipsne na behanie alebo košeľa.

 

Kampaň Toto je Tchibo! od agentúry Effectivity Powered by Publicis - inzercia-3
reklamný banner

 

Kampaň pochádza z dielne agentúry Effectivity Powered by Publicis, ktorá si ňou vybojovala víťazstvo v tendri v auguste tohto roka za účasti agentúr zo Slovenska, Čiech a Poľska. Kreatívny koncept sa realizuje v Čechách a na Slovensku v období september až december 2014.

 

Kampaň Toto je Tchibo! od agentúry Effectivity Powered by Publicis - inzercia
inzercia

 

Kampaň Toto je Tchibo! od agentúry Effectivity Powered by Publicis - banner
reklamný banner

„Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Effectivity Powered by Publicis
Creative Director: Peter Rajčák
Copywriter: Katarína Noskajová
Art Director: Štefan Kľučka, Lukáš Pompa
Strategic Director: Radoslava Gbelská
Account Director: Roman Matulík
Account Manager: Lucia Kyselová
Produkcia: Protos Production

 

Kampaň Toto je Tchibo! od agentúry Effectivity Powered by Publicis - inzercia-2
inzercia

 

Kampaň Toto je Tchibo! od agentúry Effectivity Powered by Publicis - banner-2
reklamný banner
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu