Novú česko-slovenskú kampaň pre Tchibo realizuje agentúra Effectivity Powered by Publicis .
Spoločnosť Tchibo odštartovala jesennú kampaň zameranú na svoj non-food sortiment. Kampaň s názvom “Toto je Tchibo!” nadväzuje na predchádzajúci koncept, no tentokrát hrajú hlavnú úlohu konkrétne produkty z týždňovej ponuky.
Celá kampaň je postavená na jednoduchom dialógu, po ktorom prichádza prekvapivé odhalenie skutočného produktu Tchibo – či už ide o rifle, LED klipsne na behanie alebo košeľa.

Kampaň pochádza z dielne agentúry Effectivity Powered by Publicis, ktorá si ňou vybojovala víťazstvo v tendri v auguste tohto roka za účasti agentúr zo Slovenska, Čiech a Poľska. Kreatívny koncept sa realizuje v Čechách a na Slovensku v období september až december 2014.


„Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Effectivity Powered by Publicis
Creative Director: Peter Rajčák
Copywriter: Katarína Noskajová
Art Director: Štefan Kľučka, Lukáš Pompa
Strategic Director: Radoslava Gbelská
Account Director: Roman Matulík
Account Manager: Lucia Kyselová
Produkcia: Protos Production

