zdroj: Triad

Agentúra Triad vytvorila kampaň v ktorej nehrali herci, ale reálni ľudia, ktorí robia radi svoju prácu, nazvala ich majstrami a hrdinami. Kampaň v online prostredí využila špeciálnu microsite, komunikáciu na Facebooku, Skilk search ads a v offline prostredí billboardy, PR články a rádiové spoty. Kampaň bola nasadená od júna až do septembra a používala slogany, ako Odmeň poctivú prácu!, alebo Poctivá práca robí majstra!

Triad vyzýval ľudí na Slovensku a v Čechách, aby na webe www.odmena.kozel.cz a www.odmena.kozel.sk ďakovali fachmanom zo svojho okolia za ich prácu. Potom Triad precestoval za nimi stovky kilometrov, aby štyristo fachmanov odmenil balíkmi a vizuálmi s poďakovaním za ich prácu na desiatich billboardoch.

Video ktoré následne vzniklo zavŕšilo takmer trojmesačnú kampaň. O filmovú produkciu sa postarala spoločnosť Renegades.

„Ako vznikla idea kampane? Vychádzali sme z toho, že medzi nami žijú ľudia, ktorí nevedia, akú radosť prináša ich práca ostatným. Zároveň narážame na problém, že veľa ľudí poctivú prácu prehliada, berie ju ako samozrejmosť. Kampaňou sme chceli docieliť, aby si ľudia začali všímať poctivej práce a poďakovali fachmanom zo svojho okolia, a tým posilnili ich sebavedomie a vôľu pokračovať v tom, čo robia,“ povedal pre MediaWatch.Dog account manager Triad CZ Jiří Kaňa.

V rámci facebookového contentu Triad využil dve videá. Prvé zverejnili v priebehu zahájenia kampane. Zahŕňalo českú a slovenskú mutáciu:

…a video druhej fázy kampane, SK/CZ:

Vizuály kampane:

FB Content

SK:

CZ:

OOH:

SK

Bannery:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu