Veľká noc je za dverami a pripravujú sa na ňu aj bača a honelník známi z  kampaní COOP Jednoty.

Jeden vyfúkne vajíčka a druhý dostane za úlohu poradiť si s ich obsahom. Komu pripadla táto nevďačná úloha, zrejme tušíte. Aké prekvapenie honelník bačovi pripraví a ako to napokon celé dopadne, si môžete pozrieť v televízii a na internete.

Spot už tradične komunikuje spotrebiteľskú súťaž, v ktorej môžu zákazníci vyhrať nákupné poukážky v celkovej hodnote 109.000 €.

Súčasťou kampane budú aj printy, rozhlasový spot a POSM.

Vzitka kampane:

Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Jano Fajnor
Copywriter: Karol Thiry
Art Director: Pavel Gajdoš
Strategy: Rado Ondřejíček
Account Director: Marek Stejskal
Director: Jiří Hanych
DOP: Tomáš Sysel
Producer: Protos Productions
Hudba: Scott Joplin, Michal Novinski
Foto: Táňa Hojčová 

CO-14036_VelkaNoc_CLV_1185x1750_1ku5.indd
ukážka Printu/POSM

 

Agentúra JANDL, marketing a reklama, vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. Klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, TIPOS – národná lotériová spoločnosť, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší.

V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010, 2011 a 2012 obsadila agentúra JANDL prvé miesto.

JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.

 

Zdroj: JANDL, marketing a reklama

REKLAMAadv.: