Online banka Zuno, jediná bez kamenných pobočiek na Slovensku a v Česku, prichádza s vianočnou kampaňou nazvanou Raz do roka je málo. Starým a novým klientom ponúka cestovné kupóny v hodnote 100 eur, ktoré môžu využiť v priebehu roka v hoteloch po celej Európe.

Zuno tým chce povedať, že na svojich zákazníkov myslí 365 dní v roku a obdarúva ich nielen na Vianoce. Cieľom kampane je propagovať účet Plus, pôžičku s úrokom 6,9 % a refinancovanie.

Kampaň potrvá až do konca januára 2015 a prebehne prostredníctvom e – mailov, online, sociálnych médií a v rámci public relations.

Bola pre ňu vytvorená špeciálna landing page, ktorú nákdete > TU. Klienti sa na nej dozvedia všetky potrebné informácie o tom, ako získať a využiť darčekové cestovné poukazy. Kampaň vytvoril interný tím Zuno v spolupráci s agentúrami Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).

„Vianočné akcie sú do istej miery klišé a väčšina bánk rozdáva klientom len omrvinky zo stola za to, že to s nimi počas celého roka vydržali a poslušne im platili poplatky. Náš prístup je iný v tom, že ponúkame kvalitné a férové produkty po celý rok. Preto si malý vianočný darček môže zákazník rozbaliť kedykoľvek v roku a urobiť si Vianoce, kedy sa mu to hodí. Do banky predsa tiež nechodíte len keď vás vyzvú, ale vybavíte si všetky veci, kedy chcete sami. Teda aspoň u nás to tak je,“ popisuje novú kampaň Zuzana Nemčeková, marketingová expertka online banky Zuno.

Kampaň Vianoce so Zuno - Raz do roka je málo - obr.1
vizuál landing page
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu