Fun rádio v pondelok spustilo obľúbenú poslucháčsku súťaž na princípe listen-to-win (počúvaj a vyhraj) pod názvom Zarábaj ušami. Každú hodinu je v hre 100 eur, pričom poslucháči majú šancu na výhru až 11-krát za deň. 

Do súťaže sa dá zapojiť zaslaním súťažnej SMS a od 3.  do 28. marca 2014 treba pozorne počúvať vysielanie Fun rádia. V každý pracovný deň od siedmej rána do šiestej večer zaznie každú hodinu meno vyžrebovaného poslucháča, ktorý sa v daný deň registroval zaslaním SMS.

Súťaž je komunikovaná aj trefným reklamným spotom:

Po sms registrácii bude mať vyhlásený súťažiaci čas dve pesničky na zavolanie do rádia. Výhra sa môže navýšiť aj na niekoľko stoviek eur, v prípade, že si predchádzajúci vyhlásení súťažiaci nesplnili podmienky na získanie výhry. Pre každý súťažný deň je potrebné poslať novú registračnú SMS.

Populárna moderátorka Adela Banášová  vysvetľuje svojim poslucháčom, ako majú hýbať ušami :)

Fun rádio po dlhšom čase opäť stavilo na poslucháčsky veľmi obľúbenú súťaž, ktorá sa v minulosti stretla s veľkou a pozitívnou odozvou u poslucháčov. Okrem self-promo spotov vo vysielaní podporuje Fun rádio súťaž aj televíznym spotom, v printoch, na bilbordoch, online reklamou, v kinách a na sociálnych sieťach. 

Vizuál kampane:

FUN Radio - Zarabaj usami - billboard
billboard
FUN Radio - Zarabaj usami - www banner
www banner

Fun rádio si dlhodobo udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 14,2%-ným podielom na trhu. Má 546 tisíc denných a 1.120.000 týždenných poslucháčov. Viac ako 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov.

Viac informácii o súťaži obsahuje špeciálna podstránka
na webe FUN Rádia, ktorý je jednotka medzi rádiovými webmi > TU

Vizitka kampane:

Kreatívna agentúra: Zaraguza Digital
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Art Director: Martin Klementis
Account: Saša Poliaková
Réžia TV spotu: Juraj Štepka
Kamera TV spotu: Juraj Chlpík
Produkcia: Leopard Production

 

Zdroj: MML-TGI SR 3.+4. kvartál (24.6.2013 – 8.12.2013), FUN Rádio

REKLAMAadv.: