Reklamná kampaň pre Vodku Familia Premium ukazuje mladých ľudí v kontroverzných situáciách. Pod zaujímavý reklamný kúsok sa podpísala agentúra This is Locco, s ktorou Gas Familia začala spolupracovať koncom roka 2013.

Vodka Familia Premium ukazuje svet modernej zábavy, vizuály cestovania, nakupovania, či recyklovania po svojom. Kontroverznou reklamou chceli poukázať na to, aké je jednoduché odsúdiť správanie mladých ľudí. Kampaň je pritom podľa jej tvorcov a výrobcov ako samotná vodka Familia Premium. Iná, odvážna a zapamätateľná.  

kampaň Vodka Familia Premium od agentúry This is Locco - 1

 

Ži po svojom
Pri tvorbe reklamnej kampane mala spoločnosť Gas Familia ucelenú predstavu aj to, akou cestou sa bude uberať.
„Spoločnosť Locco našu ideu zhmotnila do kreatívneho riešenia, ktorého výsledkom je jedinečný komunikačný koncept vyjadrený headlinom ŽI PO SVOJOM,“ hovorí Ľubomír Mrug, brand manager spoločnosti Gas Familia.

Reklamná agentúra This is Locco mala jasné zadanie. Vytvoriť kampaň, ktorú ľudia neprehliadnu.
„Zvolili sme svet mladých ľudí a situácie, ktoré sú im blízke a často krát sú zdrojom rozdielnych názorov, či nebodaj hádok s rodičmi. Téma párty a zábavy môže byť vnímaná rozporuplne, čo dokazujú aj samotné vizuály,“ spomína Tomáš Rosputinský, creative director agentúry This is Locco.

kampaň Vodka Familia Premium od agentúry This is Locco - 3

 

Aká bola konečná stratégia tejto kampane, vysvetlil Ľubomír Mrug:
“V kampani odvážne ukazujeme mladých ľudí, ktorí sa dokážu baviť, a pritom nemusia byť opití. Vedia, že nechcú žiť nudný život, no nechcú sa so životom ľahostajne zahrávať. Dnešní mladí ľudia aj obyčajné veci dokážu robiť neobyčajne. Tak ako ich majú radi. S dávkou vlastnej predstavy a odvahy. Lebo život berú ako jazdu. A všetko, čo robia, robia síce odvážne a na hrane, ale stále v medziach zákona.  Po svojom a s tými, ktorých si vyberú sami,”

kampaň Vodka Familia Premium od agentúry This is Locco - 2

 

Od Tatier k Dunaju
Vizuály dopĺňajú aj slová Od Tatier k Dunaju. Tvoria slogan spoločnosti, s ktorým agentúra This is Locco pracovala.

Tomáš Rosputinský, doplnil:
„Našou úlohou bolo pracovať s ním a posunúť ho ďalej. Keďže už sám o sebe je pomerne dlhý, chcelo to jednoduchý koniec. Preto sme zvolili sériu slovies, ktoré dokážu hrať nejednoznačný dvojzmysel, ktorý funguje v štandardnom svete stereotypov aj pri téme party.“

Agentúra This is Locco verí v pozitíva kampane a z pohľadu viditeľnosti značky je to úspech už dnes aj vďaka mnohým diskusiám a komentárom na internete. Ľubomír Mrug chce počkať na koniec kampane a doplnil:
„Výsledky kampane budeme môcť zhodnotiť až po jej ukončení, čo bude koncom septembra, resp. začiatkom októbra.“

Vizitka kampane:

Copywriter: Juraj Kováč, Bara Meszárošová
Account manager: Rasťo Bahurinský
Art Director: Dan Žak
Creative Director: Tomáš Rosputisnký

kampaň Vodka Familia Premium od agentúry This is Locco - 5

kampaň Vodka Familia Premium od agentúry This is Locco - 4

Aktualizované:

Rada pre reklamu (RPR) rozhodovala na základe sťažnosti, či spĺňa komunikácia štandardy Etického kódexu, nález bol pozitívny, RPR vyhodnotila kampaň, ako neetickú. Čítaj viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu