Aktuálne bol v televízii nasadený kreslený spot značky Vinea spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko. Nejde o novú kampaň, ale o nasadenie upravených minuloročných spotov, ktoré sú však natoľko pútavé, že stoja za to, aby sme sa im venovali aj bližšie.

Podmanivé vône dozrievajúceho hrozna tento krát naplno zmámili i samotných patrónov značky Vinea. Rozhodli sa pokračovať v príjemnom, bezstarostnom posolstve z predchádzajúcich ročníkov. Sú to chvíle spoločného posedávania na lavičke v parku či záhradnej reštaurácii. „Chvíle, keď je život krásny“ a nastáva vzácny moment „chuti vnímať“.

Kreslený spot vytvoril kreatívny tím reklamnej agentúry Rust, za použitia ilustrácií mladej režisérky animovaných filmov Karolíny Slovákovej a s hudobnou spoluprácou so Zdenkou Prednou. V spote ide o fragmenty zo života, ktoré sa cez fraktálne zobrazenie postupne stávajú tieňom fľaše Vinea, v ktorej sa celý život odohráva.

Nenahraditeľná stálica z ponuky nealkoholických nápojov oslávila minulý rok svoje okrúhle 40 narodeniny.

Osviežujúci výrobok z vínneho muštu prerástol ďalšiu generáciu. Pod taktovkou súčasného vlastníka, firmy Kofola, sa naďalej predstavuje v príjemnom retro look-u mladého, hravého „inovátora“, naďalej vychutnávajúceho si života, ktorý sa ukrýva v každej bobuli hrozna.

Autor: Lucia Juríková pre masmedialne.info

Vizitka tvorcov kampane “Chuť vnímať”:

• Creative director: Lukáš Jalovecký (RUST)
• Art director: Robo Olah, Lucie Šumberová (RUST)
• Hudba: Zdenka Predná
• Ilustrácie: Karolína Slováková
• Zvuk: Studio Beep
• 3D postprodukce: Moving Sands
• Post-produkce: studio Spoon

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu