Online banka Zuno, jediná banka bez fyzických pobočiek na Slovensku a v Českej republike, rozbieha novú kampaň pod názvom Najväčší horor na svete, propagujúcu jej nové mobilné aplikácie. Kampaň potrvá tri týždne a cieľom je ukázať funkcie a výhody, ktoré zákazníkom táto intuitívna a jednoduchá banka v mobile prináša.

Témou kampane je hororový komiks, ktorý na špeciálnej microsite najvacsihoror.sk ponúkne sériu situácií s bankou, ktoré sú pre užívateľov moderných technológií tou najväčšou nočnou morou.

„Návštevník stránky bude prevedený tromi hororovými stupňami, ktoré má za úlohu rýchlo vyriešiť. Aby prekonal každý stupeň, musí použiť tú správnu aplikáciu Zuno. Buď Zuno Mobile Banking, Zuno Dokumenty, alebo Vyhľadávač bankomatov,“ opisuje marketingová expertka online banky Zuno, Ewa Golinska.

Kampaň Zuno prichádza s hororovým komiksom, cieli na mobilné aplikácie

Na konci sa hráč dozvie, čo je najväčší horor na svete. Víťaz môže získať smartfón.
Kampaň pobeží na online banneroch, PPC a na sociálnych médiách Zuno. Autorom kampane je agentúra Zaraguza a interný tím Zuno.

Online banka Zuno vznikla na Slovensku v roku 2010, v polovici roka 2011 ju nasledovala Česká republika. Patrí medzi vôbec prvé online banky pôsobiace v regióne strednej a východnej Európy. Ako jediná na Slovensku a v Česku nedisponuje žiadnymi fyzickými pobočkami, funguje výlučne online.

Počas 3 rokov sa zo start-up spoločnosti stala online bankou s 245 000 klientmi, ponúkajúca široké portfólio produktov (bežný účet s debetnou kartou, sporiaci účet, online pôžičku, refinancovanie a konsolidáciu, kreditnú kartu alebo kontokorent). Nekonvenčná značka zameraná na jednoduchosť podľa motta Less bank, more life.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu