Spoločnosť Kofola ohlásila zmeny vo vedení v Českej republike, Slovensku a v Poľsku. Karel Hrbek, ktorý doteraz pracoval ako senior brand manager pre značku Kofola sa stal novým marketingovým riaditeľom spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko. Nahradil Jiřího Vlasáka, ktorý bol riaditeľom marketingu od roku 2012. Jiří Vlasák zo spoločnosti Kofola neodchádza, ale bude pracovať na pozícii komerčného riaditeľa spoločnosti Hoop v Poľsku, ktorá je súčasťou skupiny Kofola. V jeho pôsobnosti bude rozvoj značiek skupiny Kofola.

Karel Hrbek (46) pracuje v spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko už od roku 2005. Ako senior brand manager sa staral o značku Kofola, energetický nápoj Semtex, RC Cola a Citro Cola. Hrbek so svojím tímom a reklamnými agentúrami stál za najvýraznejšími marketingovými kampaňami pre značku Kofola, vrátane tej najčerstvejšej pod názvom Fofola z dielne slovenskej reklamnej agentúry Zaraguza.

Jiří Vlasák (40), ktorý pôsobil ako riaditeľ marketingu od roku 2012 sa podieľal na zásadnej zmene riadenia aktivít spoločnosti Kofola v Českej a Slovenskej republike. Spoločnosť Kofola vďaka nemu vníma Česko a Slovensko ako jeden trh, na ktorom úspešne rozvíja svoje značky a využíva nové biznisové príležitosti, niektoré aj zdanlivo mimo svojho kľúčového teritória, ktorým je výroba a distribúcia nealkoholických nápojov.

Konzistentne aplikoval firemnú stratégiu, ktorá umožnila v oboch krajinách rast aj na v súčasnosti klesajúcom trhu balených nealkoholických nápojov. Podieľal sa tiež na zmene cesty k zdravším nápojom, keď práve počas jeho pôsobenia došlo k akvizícii siete so zdravými nápojmi UGO pod spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko. Uzatvoril tiež novú distribučnú spoluprácu s firmami Evian a Rauch.

Zo spoločnosti Kofola neodchádza, stane sa komerčným riaditeľom spoločnosti Hoop v Poľsku, ktorá je súčasťou skupiny Kofola. Bude mať na starosti rozvoj značiek skupiny Kofola.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu