záber zo spotu

Po súťaži Naše srdce za váš nákup Kaufland nasadil nový spot, ktorý má primárne komunikovať spustenie novej spotrebiteľskej súťaže. Idea spotu má navnadiť zákazníkov na hlavnú výhru v súťaži, ktorou je automobil. Spot a súťaž má sekundárne upozorniť aj na vlastnú značku reťazca Purland, pod ktorou Kaufland predáva čerstvé mäso vo vákuovo uzavretých obaloch.

Agentúra Respect APP, ktorá robila aj predchádzajúcu kampaň sa rozhodla tentoraz ukázať tradičný obraz zákazníkov obchodného reťazca, ale netradične.

V spote vyobrazila manželský pár na parkovisku pred obchodom, nákup z ich vozíka ale končí na zemi, nie v kufri auta… „Zlato, ale výherca auta sa žrebuje až 18. novembra,“ hovorí manželovi manželka.

Pozrite si nový spot (mimochodom dvaja z troch autorov tejto reklamy vôbec mäso nejedia):

 

V pozadí spotu hrá známa skladba Svieže rána (Kaufland song) skupiny Družina, použitá bola po prvý raz už v januári 2015 v image spotoch Z lásky k Slovensku, ktorými šiel Kaufland po prvý krát do TV reklamy, predtým toto médium v marketingovej komunikácii na Slovensku vôbec nepoužíval. Čítajte viac.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu