Nová kampaň spoločnosti Kaufland je z dielne reklamnej agentúry Respect APP. Jej cieľom je „poďakovať zákazníkom za ich nákup a prejavenú dôveru naozaj zo srdca,“ povedala pre Masmediálne.info o kampani Júlia Piterková zo spoločnosti Kaufland. V spotoch znie skladba Svieže rána (Kaufland song) skupiny Družina, ktorú už spotrebitelia poznajú z predchádzajúcej kampane Z lásky k Slovensku. Správu som aktualizoval o vyjadrenie agentúry Respect APP.

„Idea vychádzala priamo zo zadania. Kaufland nás oslovil na vytvorenie spotu k novej súťaži, ktorá niesla headline Naše srdce za váš nákup. Preto sme to, že za nákup dáva Kaufland svojim zákazníkom žreby s motívom srdca, preniesli priamo do spotu, v ktorom sa predavačke Kauflandu stupňuje láska k zákazníkovi so zvyšujúcim sa účtom, až kým dosiahne sumu 15 eur a ona mu zaľúbene odovzdá srdce,“ povedala pre Masmedálne.info Copywriterka reklamnej agentúry Respect APP Lenka Slovák Bónová.

Nová kampaň odštartovala 19. júla a potrvá až do 5. októbra. Spolu je nakrútených 6 spotov, v ktorých sa postupne vystriedajú známe tváre slovenského šoubiznisu. V prvom spote je to Martin Madej:

 

„Naším cieľom bolo vhodnou cestou prepojiť nakupovanie zákazníkov so srdečnosťou zamestnancov Kauflandu. Vznikol nápad zakomponovať pípanie typické pre blokovanie nákupu a vytvoriť scénku romantiky v predajni, samozrejme s veľkou dávkou nadsádzky. Postavami sú nič netušiaci zákazník, ktorého zaujme milá pokladníčka. V spote sa zvuk scannera prenáša do zrýchleného tepu nakupujúceho. Vyvrcholením je darovanie žrebu s motívom srdca, teda „Za váš nákup vám darujeme naše srdce“, a to v skutočnom, aj prenesenom význame,“ povedala pre Masmediálne.info o kampani Júlia Piterková zo spoločnosti Kaufland.

Mario Poór, Katarína Adamkovič pri nakrucani spotu pre Kaufland, zdroj Respect APP
Mario Poór a Katarína Adamkovič z agentúry Respect APP pri nakrúcaní (foto: Respect APP)

„Nakrúcalo sa priamo v priestoroch Kauflandu, ktorý je otvorený až do 22.00. Tomu sme sa museli prispôsobiť a nakrúcať v noci. Zamestnanci Kauflandu sa museli zase prispôsobiť nám a v skorých ranných hodinách dokladali čerstvé ovocie a zeleninu len medzi klapkami. Na placi bola s nami aj reálna pokladníčka Kauflandu, ktorá pomáhala s nastavením a obsluhou pokladne,“ povedala Lenka Slovák Bónová.

Spoty budú nasadené v televízii, na sociálnej sieti Facebook, kampaň prebieha aj formou direct mailu a prostredníctvom internetovej stránky Kaufland.sk.

reprefoto 21.7.2016 sutaz Kaufland - Nase srdce za vas nakup
reprefoto internetová stránka Kaufland.sk 21.7.2016

Cieľom kampane je poďakovať sa prostredníctvom imaginárneho srdca na stieracom žrebe za nákup a zároveň s ním súťažiť o hodnotné ceny. Cieľová skupina ktorú chce Kaufland osloviť je široká, predstavuje zákazníka muža, i ženu vo veku 18+.

„Za každých 15 eur nákupu dostane zákazník na pokladni žreb. Na žrebe sa nachádza srdce s mottom súťaže Naše srdce za váš nákup a pod ním je umiestnená stierateľná plocha. Po jej zotretí nájde zákazník súťažný kód. Odoslaním súťažného kódu cez súťažný on-line formulár sa zapojí do žrebovania o ceny. Počet odoslaných súťažných kódov nie je obmedzený a závisí iba od množstva žrebov, ktoré je zákazník schopný získať. Súťaž je rozdelená na 6 súťažných kôl. V každom z nich vyžrebujú osobnosti slovenského šoubiznisu výhercov,“ dodala Júlia Piterková.

kampan Kaufland - Nase srdce za vas nakup - vizual bannera
vizuál bannera (zdroj: Kaufland)

Vizitka kampane:
Mediamix: TV, direct mail, kaufland.sk, Facebook
Timing kampane: leto/jeseň 2016
Klient: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Agentúra: Respect APP
Account Manager: Katarína Adamkovič
Creative Director: Mario Poór
Art Director: Mario Poór
Copywriter: Lenka Slovák Bónová, Lenka Ďurkovičová
Produkcia: Jakub Viktorín, Simona Hrušovská
Réžia: Adam Felix
Názov použitej skladby: Svieže rána remix
Interprét: Družina
Autori hudby: Martin Sabov, Attila Béreš

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu