Kaufland spustil kampaň v ktorej komunikuje svoju novú luxusnú značku potravín Exquisit. Názov pochádza od španielskeho slova Exquisite (Vynikajúci). Podobnú luxusnú značku má aj reťazec Tesco pod názvom Finest (Najlepší) ale aj spoločnosť Lidl, pod názvom Deluxe (Luxusný). Televízny spot je vtipný a pútavý, no vizuál v printe zobrazujúci ženské pery, či oko pôsobí, ako z kampane na nejakú značku kozmetiky, nie potraviny.

Kaufland Exquisit -1 strana letaku
leták Exquisit

V stredu 4. novembra prišla na trh nová značka spoločnosti Kaufland pod názvom Exquisit. Zákazníkom má ponúknuť viac ako sto potravín v čo najvyššej kvalite. Zahŕňa lahôdky, mrazený a čerstvý tovar, sladkosti – čokoládové bonbóny, pralinky, sušené maliny, jahody v čokoláde, kávu, ale i mäsové špeciality z rôznych krajín, napríklad Švajčiarska, Francúzska, Belgicka a Rakúska. Všetky produkty z aktuálnej ponuky môžete nájsť v letáku novej značky > Exquisit.

„Našou snahou bolo vybrať také potraviny, ktoré sú typickými ikonami luxusu a chuťového zážitku nielen na sviatočnom stole počas Vianoc či Veľkej noci. Chceme ľuďom spestriť každodennosť a priniesť im pôžitok pre všetky zmysly,“ povedal Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland.

Podľa výsledkov prieskumu, ktorý realizovala agentúra TNS Slovakia v októbri 2015, viac ako štyria z desiatich opýtaných Slovákov nakupujú aspoň raz za týždeň produkty privátnych značiek.

Zákazníci, podľa výsledkov prieskumu, najčastejšie z privátnych značiek nakupujú mliečne výrobky a cestoviny, z nepotravinových výrobkov papierové produkty osobnej hygieny.

Vďaka jednotnému dizajnu obalov privátnej značky zákazník vie čo môže od produktovej rady očakávať (chuť, či kvalitu). Zároveň pri takejto značke zákazník nemá možnosť porovnávať ceny s konkurenciou, keďže sa jedná o vlastnú značku obchodného reťazca, ktorú zákazník inde nenájde. To prináša pridanú hodnotu pre reťazec, ktorý má značku vo svojej ponuke.

Čo všetko bude v ponuke v Kauflande pod touto novou značkou? „Nájdete medzi nimi rozmanité druhy syrov a mäsových lahôdok, ale aj pochúťky, ktoré vo svojej kategórii nie sú na pultoch maloobchodných reťazcov bežné, napríklad hľuzovkové rizoto, olej z vlašských orechov, paradajkovo-rukolové pesto, modré zemiakové lupienky alebo ocot s figovou šťavou. Dali sme si záležať aj na kvalite obalov, mnohé výrobky preto ponúkame v skle,“ povedal Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.

Kaufland Exquisit produkty

Inšpirácie môžu získať zákazníci aj v brožúre s delikátnymi receptami, ktorá je dostupná na stiahnutie na webovej stránke Kauflandu. 

V súvislosti s uvedením novej značky spustil Kaufland aj súťaž, viac informácií môžete nájsť na webe kaufland.sk/exquisit.

Kaufland má okrem luxusnej značky Exquisit ešte dve vlastné značky, ktoré sú v ponuke len v predajnej sieti Kaufland. Jedna je K-Classic, pod ktorou ponúka podľa svojich slov „kontrolovanú značkovú kvalitu za diskontnú cenu“ a značku K-Purland, pod ktorou ponúka mäsové špeciality, ktoré vyrába vo vlastnom mäsokombináte v Modleticiach.

Kaufland má celkom viac ako 1550 predajní na Slovensku, v Českej republike, v Poľsku, v Bulharsku, v Rumunsku a v Chorvátsku.

Kaufland je súčasťou nemeckej skupiny Schwarz-Gruppe, ktorej súčasťou je aj obchodný reťazec Lidl.

Zaujímavosťou je, že spoločnosť Kaufland na Slovensku začala vo svojej marketingovej komunikácii používať televíznu reklamu poprvý raz až začiatkom januára 2015, pritom na našom trhu funguje Kaufland už 15 rokov. Súčasťou prvej televíznej kampane boli imidžové spoty so sloganom Z lásky k Slovensku. Viac informácií.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu