zdroj: Kofola ČeskoSlovensko/1st Class Agency

Voda pevná ako skala, Kláštorná Kalcia, vraj kedysi dávno pomohla uhorskému panovníkovi ubrániť sa Tatárom pri boji o hrad Turiec. Vďaka vápniku sa jej sila zachovala aj naďalej.

Pokračovanie mystického príbehu minerálnej vody Kláštorná Kalcia, ktorá patrí do portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, odštartuje v nedeľu, 2. mája 2021, premiéra nového televízneho spotu – Magická sila vápnika.

„Po úspechu prvého spotu Kláštornej Kalcia, ktorým sme produkt znovu uviedli na trh v roku 2019, nadväzujeme na magický a tajuplný svet značky aj v aktuálnej kampani. Diváka prenášame na mystické miesto, ktoré pocitovo pripomína obdobie našej legendy. Do spotu sme tentokrát chceli dostať viac mužnosti a ukázať tak silu Kláštornej Kalcia. Do deja sme preto zakomponovali dve nové postavy – kráľa a kováča. V spote sa opäť objaví aj postava čarodejky, ktorá je v deji kľúčová a vďaka nej príbeh znovu získava tajuplný rozmer,“ približuje Ivana Králiková, senior brand manager značky Kláštorná Kalcia.

„Pre Kláštornú Kalcia sme už v prvej kampani vybudovali na trhu vôd veľmi dištinktívny svet. Bolo nesmierne zábavné doň opäť vstúpiť a napísať ďalšiu kapitolu príbehu tejto značky. Nové postavy, nové role, nové výzvy,“ hovorí creative director WMC Grey, David Suda.

Značka kladie veľký dôraz na benefity vápnika v pitnom režime človeka a to v celej kampani. V televíznom spote sa vápnik zobrazuje v rôznej podobe a prepája sa so silou Kláštornej Kalcia.

„Spojenie značky Kláštorná Kalcia s jej benefitom – zvýšeným obsahom vápnika – sa nám darí už 3. rok pretaviť do celej našej komunikácie. Znalosť značky a tohto atribútu sa stále zvyšuje a produkt si postupne získava srdcia spotrebiteľov na Slovensku a od roku 2020 aj v Česku. Minuloročné predaje prekonali naše očakávania a ciele, ktoré sme si stanovili,“ dopĺňa Ivana Králiková.

Hudobný motív, skomponovaný írskym skladateľom Stevom Lynchom špeciálne pre TV spot Kláštornej Kalcia, opäť naspieval umelecký folklórny súbor Lúčnica.

Ako hovorí Ivana Králiková, „aj spoluprácou s Lúčnicou nadväzujeme na slovenské korene značky, ktoré sú pre nás kľúčové.“ Napriek tomu, že skladba je mystická, vďaka interpretácii je aj strhujúca a graduje celý príbeh.

Kampaň pobeží od 2. mája 2021 a okrem nového televízneho spotu ju bude sprevádzať aj intenzívna PR kampaň zameraná na význam vápnika v minerálnych vodách a jeho spojenie s fyzicky náročnými aktivitami. Tú pre značku Kláštorná Kalcia na Slovensku zastrešuje 1st CLASS AGENCY a v spolupráci s odborníkmi, lekármi prinesie aj štúdiu náročnosti tradičných slovenských remesiel.

Vizitka kampane:

Klient: Kofola ČeskoSlovensko (Ivana Králiková, Pavol Chalupka)
Kreatívna agentúra: WMC Grey
Creative Director: David Suda
Stratégia: Jan Plajner
Art director: Radek Pleha
Copywriter: Klára Javůrková
Account director: Martina Vacíková
Account manager: Štěpánka Švihelová
Réžia: Nieto
Produkcia: Stink Films
Hudba: Steve Lynch (Írsko), naspieval umelecký folklórny súbor Lúčnica

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu