repro foto: spot Kofila

Tyčinka Kofila z čokoládovne Orion podporí tohtoročnou kampaňou nový positioning. Súčasťou kampane bude aj spolupráca s umeleckými školami.

Kampaň voľne nadviaže na jesennú digitálnu kampaň, ktorá predstavila Kofilu ako „originálne spojenie kávy a čokolády“. Po novom sa ale Kofila zameria na hľadanie originálnych spojení v každodennom živote.

Bude kreatívne upozorňovať na to, že niekedy sa stačí pozrieť na bežné veci inak, a ich spojením vytvoriť niečo nové, nevšedné, originálne. Každý deň sa tak môže stať zapamätateľným a krásnym.

S kampaňou, vytvorenou v spolupráci s kreatívnou agentúrou Zaraguza, Kofila prvýkrát vstúpi do televízneho formátu. Produkciu zaisťovala spoločnosť Stink Films na čele s režisérkou Veronikou Jelšíkovou.

Spot bude v rôznych formátoch využitý tiež v kinách, na YouTube a sociálnych sieťach. Kampaň budú dotvárať instore vystavenia a displejová reklama. Táto kombinácia tradičných a digitálnych médií má predpoklad veľkého zásahu cieľovej skupiny.

Historické prepojenie Kofily s umením pripomenie spolupráca s umeleckou školou, do ktorej sa na jar zapojí Súkromná stredná umelecká škola dizajnu v Bratislave.

Študenti pre Kofilu vytvoria sériu prác na tému „Originálne spojenie robí svet krajším”. Výber z prác bude následne použitý pre PR a sociálne siete Kofily.

„Hlavným zámerom spolupráce je vytvorenie umeleckých hodnôt, ktoré pretrvajú a ktoré majú v histórii značky významnú tradíciu. Pridanou hodnotou potom bude získanie vizuálneho obsahu pre sociálne siete značky,“ vysvetľuje Tereza Dvořáková, brand manager značky Kofila.

Už v minulosti sa spojila značka s umením, na dizajnérskej súťaži CzechDesign. Spoločnosť Orion uviedla na trh Kofilu s obalmi od štyroch dizajnérov súťaže. Obaly mali prvky umeleckých štýlov minulosti, napr. artdeco či reklamná grafika a ilustrácie z 30-tych rokov. > čítaj viac

Vizitka kampane:

Produkt: Kofila
Názov kampane: Originálne spojenie
Zadávateľ: Nestlé Česko Slovensko
Reklamná agentúra: Zaraguza CZ
Creative Director: Peter Michalka
Creative Team Leader: Kristina Karabinošová / Roman Čihalík
Art director: Tereza Talichová
Copywriter: Roman Krmašek, Judita Ružičková, Roman Krafčík
Account manager: Ondřej Duka / Filip Sajka
Mediálna agentúra: Zenith Media SK
Použitá médiá: TV, internet (display, sociální sítě), kina, tisk
Termín nasadenia: 25.4. – 31.5.
Cieľová skupina: ženy 25-40 let
Cieľ kampane: zvýšiť top of mind a spontánne povedomie o značke, predstaviť novú big ideu
Produkcia: Stink Films
Réžia: Veronika Jelšíková

Vizuály kampane:

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu