Kofola sa drží svojho adventného zvyku a na internete posiela ďalšie vianočné priania. Tento rok vybrala motív, ktorý sa s týmito sviatkami silne spája už od detstva, a to tradičné rozprávky, v ktorých nemôže chýbať čert.

Na internetových stránkach PekelneRozpravky.sk čaká na užívateľa čertovský rozprávač a zo svojej knihy číta rozprávkový príbeh o odosielateľovi a príjemcovi daného priania. Každé prianie má tak podobu originálnej osobnej rozprávky – podľa toho, čo odosielateľ na webe vyplní o sebe a adresátovi.

Online vianočnú aktivitu pre Kofolu navrhla a realizovala agentúra TRIAD Advertising v spolupráci s produkciou Playground13 a ilustrátorom Michalom Lowym. TRIAD dostal na starosti tiež komunikačnú podporu aktivity na Facebooku a vybraných portáloch.

Zdroj: 1st CLASS AGENCY

REKLAMAadv.: