
Víťazom PR tendra spoločnosti Kofola pre slovenský trh sa stala agentúra PR Clinic. Legendárnu medzinárodnú spoločnosť s koreňmi aj na Slovensku bude zastupovať najmä v korporátnej komunikácii. Dopĺňa tak PR agentúru 1st Class Agency, ktorá sa stará o komunikáciu značky Kofola už takmer 5 rokov.
Okrem korporátnej komunikácie bude výzvou aj produktová komunikácia, ktorá bude zameraná najmä na osvetu o zdravom životnom štýle a to nielen detí, ale aj dospelých.
„Koľko segmentov vieš, toľkokrát si agentúrou. Veríme, že nová spolupráca s hviezdou FMCG zvýši viditeľnosť jej značky vo všetkých mediatypoch a obom stranám osladí život,“ hovorí CEO PR Clinic Juraj Danielis.
S doterajšou agentúrou 1st Class Agency bude Kofola naďalej spolupracovať na projektoch spojených s vodným portfóliom spoločnosti – značkami Rajec a Radenska.
Firma Kofola pôsobí na 5 trhoch strednej a východnej Európy, vyrába 13 nápojov a sirupov, v licencii ďalšie 3 a je výhradným distribútorom 4 značiek. Vo svojom portfóliu má, okrem Kofoly, ktorú vyhľadávajú celé generácie Čechov a Slovákov, aj mimoriadne obľúbenú Vineu a detský nápoj Jupík.
Ako prvá v Česku a na Slovensku začala vyrábať produkty sladené výťažkami zo stévie a získala majoritu v jednej z najväčších sietí juice barov UGO. Pod jej krídla patrí i pramenitá voda Rajec. Zatiaľ posledným akvizičným prírastkom do rodiny Kofola sa stala slovinská Radenska.