
Známy šušlavý psík s predkusom je opäť hviezdou. Stal sa tvárou novej pollitrovej Kofoly s marhuľovou príchuťou. Kampaň, ktorá zabáva celé Slovensko, pripravila bratislavská reklamná agentúra Zaraguza.
Ako sa už stalo zvykom, aj tohtoročná kampaň na pollitrovú Kofolu sa vymyká z tradičnej komunikačnej koncepcie.
„Hovoriť klasický príbeh lásky je vždy lákavé, no kampaň Kofoly 0,5 l sme sa rozhodli postaviť predovšetkým na hravosti,“ hovoria brand manažéri Egle Wehle a Karel Hrbek a dopĺňajú: „Cieľovou skupinou kampane sú predovšetkým mladí ľudia vo veku 15 -22 rokov.“
Keďže mladých bavia tie najuletenejšie veci, voľba padla práve psíka s predkusom, ktorý je známy aj pod prezývkou Phteven.
„V príbehoch Kofoly 0,5 l robí to, čo by nemal, ale tvári sa, ako by sa nič nestalo. Všetko sa snaží zahovoriť ponúknutím Kofoly. Vďaka tomu vznikol chytľavý slogan: Dáš si Fofolu?,“ hovorí Michal Pastier, group creative director Zaraguzy.

„Sme nadšení, že marketingové oddelenie Kofoly je také odvážne a dovolilo nám dočasne upraviť názov značky na Fofolu. Práve táto značka si to môže dovoliť a to treba využiť. Keď sa to navyše použije kreatívne, vyhráte a získate si srdcia fanúšikov,“ dodáva Igor Majkút, creative director Zaraguzy.
Televízna kampaň sa začala už 11. mája a v dvoch komunikačných vlnách bude predstavených 6 televíznych spotov a 4 internetové videá so šušlavým hrdinom. Kampaň dopĺňajú billbordy, citylighty, web a kino.

„Veríme, že Kofola prináša kampaň, ktorej hláška zľudovie. Už teraz nás tešia nadšené reakcie fanúšikov na sociálnych sieťach, pričom televízna kampaň sa len teraz začína,“ hovorí Alexander Móži, client service director slovenskej Zaraguzy.
