Aktuálna kampaň Kofoly je z dielne reklamnej agentúry McCann a má nadviazať na československé tradície.

Kofola odštartovala kreslenú jarnú kampaň. Tvárou kampane sa stali Vesna a Morena - flasa
zdroj foto: Kofola

Kampaň bude prebiehať až do konca marca a jej hlavným cieľom je podpora predaja 2 litrového balenia Kofoly.

Cieľovú skupinu tvoria konzumenti, ktorá si chcú Kofolu vychutnať v domácom prostrední v spoločnosti rodiny a priateľov.

„Aktuálne kampaň sa nesie v duchu Jari a československých tradícií a práve preto sú jej hlavnými sprievodcami radostná na svieža bohyňa Jari Vesna a záhadná a temná vládkyňa zimy Morana. S oboma hrdinkami sa spotrebitelia budú môcť stretnúť v uliciach na CLV, v obchodoch na POS materiáloch, ale i na kampaňových etiketách a fóliách (Kofola 2 l),“ povedala Jana Ptačinská Jirátová, PR špecialistka spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.

„Vesna s Moranou ovládli už aj on-line prostredie – stali sa hlavnými postavami on-line hry, v rámci ktorej môžu spotrebitelia vstúpiť do ich sveta a rozhodnúť sa, či sú viac BZZZZ, alebo BRRRR ;-),“ dodala s nadsázkou Jana Ptačinská Jirátová.

Pre aktuálnu kampaň vznikla aj špeciálna landing page na www.kofola.cz/hra, alebo www.kofola.sk/hra.

Ukážka vizuálu kampane:

Kofola odštartovala kreslenú jarnú kampaň. Tvárou kampane sa stali Vesna a Morena - Citylight
zdroj foto: Kofola
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu