Nová kampaň Kofoly odštartovala 1. júna a jej témou je láska, tentoraz primárne láska otca k dcére. Vytvorili ju Pavel Sobek , Miloslav Černý a Katarína Kubová z agentúry Made by Vaculik. Režisérskej taktovky sa chopil Juraj Janiš a nakrúcalo sa v Klánovciach.

Nová kampaň Kofoly opäť pracuje s klasickým príbehom lásky a sloganom „Keď ju miluješ – nie je čo riešiť“, ktorý spoločnosť Kofola používa v marketingovej komunikácii značky, okrem pollitrového balenia, kde pracuje so zaužívaným komunikačným konceptom „polliter neriešenia“, aktuálne „Fofola – Tuna“ z dielne agentúry Zaraguza.

„Kofola ukazuje svet taký, aký je a miluje nás takých, akí sme. Originálny a jedineční. Je to láska na celý život, podobne ako v prípade vzťahov otcov a dcér. Z obdobia prvých lások a partnerských vzťahov sa dostávame do inej roviny, silnejšej a často trvalejšej. Rozprávame príbeh o pute, ktoré spája otcov a ich dcéry. O tom, že pre každé dievča je najdôležitejším chlapom, ktorý ju naozaj miluje najviac z celého srdca, je jej otec. Ten pri nej stojí v dobrom aj v zlom,“ povedala o kampani PR špecialistka spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko Nikola Doležalová.

Aktualizované:

Pozrite si Making of:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu